معرفی دوره
هر روز شدت و نحوه رقابت بیشتر میشود، مشتریان عصر جدید قدرت تصمیم گیری و حق انتخابشان افزایش یافته است.
نحوه ارتباط با مشتریان نیاز به مهارتهای نو و چند وجهی دارد. در این دوره 32 ساعته به مباحث مهم تعامل شایسته جهت جذب، نگهداری، رشد دادن مشتریان و ارتقای تجربه مؤثر و مفید ایشان و وفادار سازی بیشتر به صورت آموزش، فیلم کارگاه و پرسش و پاسخ اقدام میشود. معلم بازاریابی تجربیات کار و کسب های مختلف در طی بیش از 30 سال گذشته را در این دوره به همراهان منتقل میکنند.
سرفصل های دوره
روانشناسی چیست و چه کاربردی در زندگی شخص و کار و کسب دارد؟
چرا در مدیریت بر خود در عصر حاضر انقدر مهم شده است، ابعاد مدیریت برخود چه هستند؟
چگونه مدیریت ذهن بر زندگی شخص و کار و کسب تأثیر گذار میشود؟
مدیریت برند شخصی و تأثیر آن بر دوست داشتن بودن از سوی مشتری چگونه است؟
اصول نفوذ کردن در روح و جان مشتریان چه هستند؟
چگونه تیپ شخصیتی خودمان و مشتریان را بشناسیم و تعامل برقرار کنیم؟
علم ارتباطات را چگونه در کار و کسب پیاده سازی کنیم؟
مهارتهای کلامی و غیر کلامی چه هستند؟
زبان بدن و زبان اندام سازمان چگونه در تعامل شایسته بکار گرفته میشوند؟
اصول،فنون و هنر مذاکرات حرفه ای چه هستند؟
مدیریت جلسات مؤثر چگونه است؟
مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی و مدیریت اعتراض مشتریان چگونه است؟
تحول دیجیتال چیست و ارتباط با آینده سازمان چگونه است؟
هفت تعریف مؤثر و اساسی و کاربردی علم بازاریابی و نحوه پیاده سازی آنها چیست؟
جایگاه فروش در نظام بازاریابی شرکت کجاست؟
وظایف اساسی مدیریت فروش و کارشناسان فروش چه هستند؟
خشنود سازی مشتریان چگونه صورت میگیرد؟
کاربرد فیزیک کوانتوم در ارتباط شایسته با مشتریان چگونه است؟
معادله انرژی و ارزش در تعامل با مشتریان چیست و چگونه پیاده سازی میشود؟
مواردهای شش گانه فروش مؤثر چه هستند؟
چهار مرحله پیش فروش، حین فروش، پس از فروش و جایگاه سازی فروش چه هستند؟
روانشناسی ارتباط با مشتریان به عنوان یک علم کاربردی رشته بین رشته ای از چه علومی بهره میگیرد؟
توصیه های بیست گانه معلم بازاریابی برای روانشناسی ارتباط با مشتری و فروش مؤثر چه هستند؟
مخاطبین
تمامی افرادی که در محل کار با مشتریان خود ارتباط می گیرند