معرفی دوره
مدیریت برند تنها به این که هسته مرکزی برند چیست؟ منتهی نمی شود. متمایز نمودن و نشان دادن مزیت های رقابتی برندتان در مقایسه با رقبا به مشتریان، بیان مستمر و یکپارچه ارزشهای نام تجاری از طریق تبلیغات و چگونگی به باور رساندن بازار هدف در مورد ارزشهای برند،همگی از مواردی هستند که باید توسط مدیران برند و صاحبان کار و کسب لحاظ شود. گاهی یک برند جدید آنقدر خوب عمل می کند که ارزش آن با برندهای موجود در بازار برابری می کند. مدیریت صحیح برند و متمایز ساختن آن باعث می شود بتوانید از رقبا پیشی بگیرید.
سرفصل های دوره
- بررسی بازار ، رقبا و مصرف کنندگان در گام اول برندسازی
- برند چیست و برندسازی چیست
- مفهوم برند ، فلسفه برند ، برند مانترا
- نام گذاری برند
- جایگاه سازی برند ( جوهره برند – مدل های جایگاه سازی کلر و کلید برند) ، اهمیت جایگاه سازی صحیح در اقدامات آتی برند)
- ایجاد تمایز و نقاط تمایز و تشابه در مقایسه با رقبا و نیاز بازار
- مفاهیم آگاهی و تداعیات برند
- هویت برند
- ارزش ویژه برند ، بررسی مدل های دیوید آکر و کوین کلر و بررسی 100 برند برتر دنیا و ....
- بررسی المان های تاثیر گذار در ارزش برند
- شخصیت برند بر اساس کهن الگو ها و 12 آرکی تایپ مربوطه با مثال های ملموس
- توسعه برند بر اساس جایگاه تدوین شده و معماری سبد برند
- بررسی موردکاوی های موفق و ناموفق در توسعه برند
- برندسازی در کاروکسب های B2B و خدماتی
- تطبیق آمیزه های بازاریابی با جایگاه برند
- ارتباطات اثربخش برند و چطور ارتباطات منجر به ایجاد تصویر خوب یا بد از برند خواهد شد
- کار پروژه ای شرکت کنندگان بر اساس مفاهیم گرفته شده در کلاس
مخاطبین
- مدیران بازاریابی
- صاحبان کار و کسب
- مدیران برند
- دانشجویان و علاقه مندان حوزه بازاریابی و فروش
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران