معرفی دوره
همواره یکی از بزرگترین چالشهای کسب و کارها در تبلیغات آنلاین این است که کاربران بدون هیج واکنشی صفحه فرود و سایت را ترک میکنند و هیچ اقدام را در جهت اهداف کسب و کارها انجام نمیدهند.
آیا مخاطبان درست هدف گرفته شده اند؟
آیا پیام تبلیغ نتوانسته به درستی منتقل شود؟
در این دوره برآنیم تا به تحلیل رفتار کاربران و عوامل تاثیرگذار بر روی آنها بپردازیم و کاربران را متقاعد سازیم تا از محصولات و خدمات ما استفاده کنند.
استراتژیها و روشهایی را خواهیم دید که میتواند در افزایش فروش به شما کمک نماید.
در طول این مسیر تلاش میشود تا با بیان مثالهایی از کسب و کارهای داخلی و خارجی، تصویری روشن را برای درک بیشتر شما ایجاد نماییم.
سرفصل های دوره
مقدمه ای بر تحلیل رفتار کاربران و مدل رفتاری فاگ(Fogg Behavior model)
شناسایی انواع Motivator
شناسایی عوامل کاهش توانایی انجام رفتار
تکنیکهای روانشناسی در بازاریابی
تحلیل اکتشافی در وب سایت (Heuristic Analysis)
تحلیل تکنیکال : 7 گزارش گوگل آنالیتیکس
تحلیل نقشه حرارتی و کلیک
تست کاربر و تاثیر بر تصمیم گیری
مخاطبین
مدیران توسعه بازار