معرفی دوره
کارگاه بالاتر از فروش در اینستاگرام
سرفصل های دوره
طراحی سفر مشتری در اینستاگرام
بدون نقشه راه و استراتژی مطمئن باشید که راه به جایی نخواهید برد، پس خوشحال باشید که تو این دوره با جدیدترین متد و فلسفه بازاریابی و تدوین سفر مشتری که یک فرآیند 4 مرحلهای جذاب و کاربردی آشنا خواید شد و قبل از اینکه دورهتون به پایان برسه استراتژی خودتون رو تو همین دوره طراحی کردینو گام اول رو برداشتین.
چک لیست گام به گام ساخت یک پیج ایدهال
از تصویر پروفایل تا هایلایت ها و حتی Layout پیج ما باید از استراتژی و اصولی پیروی کنند تا بتونیم یه ابزار ایدهال برای شروع کار داشته باشیم. اینستاگرام ابزاری که در اختیار ما گذاشته برای همه یکسان هست، تفاوت ها رو همین جزییات تعیین میکنه
جلب توجه و افزایش فالوور با کیفیت در اینستاگرام
اولین گام برای هر اتفاقی در کسب و کار با دیده شدن اتفاق میافته، پس اینکه از الگوریتم و هوش مصنوعی اینستاگرام مطلع باشیم و همینطور بتونیم از تکنیک های مختلف افزایش بازدید محتوامون استفاده کنیم، گام بلندی در موفقیت خواهد بود. و خوب طبیعتا اولین تبدیل مهم، تبدیل همین بازدیدها به فالوورِ، اونم نه هر فالووری، فالووری که بتونیم روی بهش بگیم فالوور با کیفیت
تکنیک های تبدیل فالوور به مشتری
دیگه فکر نمیکنم تردیدی تو این موضوع باشه که تعداد بالای فالوور بدون اینکه منجر به افزایش درآمد ما بشه، هیچ فایدهای برامون نخواهد داشت. پس یادگیری تکنیک های فروش در اینستاگرام اگه مهمتر از افزایش فالوور نباشه از اون کمتر نیست
چگونه سرگرمی ها و مسابقات مرتبط با حوزه فعالیت خود طراحی کنیم؟
یادمون نره که اینستاگرام چجور جاییه و محور اصلی فعالیت ها چیه؟ پس اگه حتی قطعات لیفتراک میفروشی باید بلد باشی مخاطبت رو سرگرم کنی؛ البته که متناسب با شان برند و نوع مخاطبین خودت، همینه که موضوع رو مهم و حساس میکنه
عنوان نویسی در اینستاگرام
من لازم نیست بگم چقدر مهمه این مبحث، خودت یه بار برگرد و نگاه کن ببین تا حالا چی باعث شده که بعضی پستارو یهو روش انگشتتو نگه داشتیو بعضی دیگه رو نه؟ بله تکنیک های عنوان نویسی رو هم با هم بررسی میکنیم تو این دوره
چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟
در کنار تمام تکنیک های رایگانی که در این دوره گفته میشه ولی خوب از اهمیت و نقش تبلیغات در سرعت پیش برد برنامه ها هم غافل نبودیم و قطعا به مدل های مختلف تبلیغات هم در این دوره آشنا خواهید شد
ایونت مارکتینگ در اینستاگرام
وجود مناسبت های ملی و مذهبی یک فرصت بزرگِ رسیدن به فروش های بی نظیر برای کسب و کارها است؛ به شرط بلد بودن تکنیک های درست استفاده از اونها؛ حالا بماند که استفاده از مناسبتهای جهانی مثل ولنتاین، جمعه سیاه و... هم به قبلی ها اضافه شده. تا حالا فکر کردین که چه اتفاقی افتاده که این مناسبت ها هر روز جدی تر از قبل دنبال میشن؟ همیشه پای فروش درمیان است...
جعبه ابزار اینستاگرام
از مرحله طراحی پست و استوری تا ادیت فیلم و عکس و حتی دریافت برخی گزارش ها به ابزارهای جانبی نیاز هست که توی این دوره با چند ابزار کاربردی و به درد بخور آشنا میشین و قول میدم که علی رغم کاربردی بودن اونها، برای استفاده از این ابزارها نیاز به هیچ تخصص قبلی نباشه
چگونه فعالیت خود را آنالیز کنیم؟
مهمترین تمایز فضای دیجیتال و آنلاین با فضای سنتی و آفلاین، شفافیته؛ پس به هیچ عنوان این مزیت بزرگ رو فراموش نکن و حتما قبل از هر اقدامی در فضای دیجیتال روش های آنالیز و تحلیل اون رو یاد بگیر تا همیشه بتونی جلوتر و جلوتر بری، چون نتایج اقداماتی که انجام میدی تو مشتته
مخاطبین
تمام کار و کسب هایی که فروش اینترنتی دارند.