معرفی دوره
در دوره استراتژی دیجیتال، چگونگی ایجاد نقشه راه دیجیتال مورد بررسی قرار میگیرد و سپس استراتژیهای ورود و تدوین مسیر مشخص میگردد. در این دوره با برخی اصطلاحات رایج فضای دیجیتال آشنا خواهید شد. این دوره سرآغاز مطالعه و موفقیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهد بود دوره تبلیغات آنلاین و کمپین دیجیتال، آشنایی با فرآیند تبلیغات، چرایی استفاده از فضای دیجیتال در کمپینها و تدوین یک کمپین موفق دیجیتال در خود جای داده است و در انتها دانشجویان توانایی تدوین یک کمپین ابتدایی دیجیتال را خواهند داشت.و با با اصول پایه و ساختار سئو و بهنیه سازی موتورهای جستجو ، همچنین کاربری سئو تکنیکال و متدهای seo-onsite seo-offsite آشنا خواهیم شد، و در کنار آن آشنایی با نرم افزارها و ابزاری های مختلف از جمله: google search console , google analytic , ahref , screamingfrog و ایجاد و مدیریت کمپین های googleAds و آشنایی با ریتارگتینگ خواهیم داشت.
سرفصل های دوره
طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای حضور در فضای آنلاین
بازاریابی محتوایی
آشنایی با کسب و کارهای پلتفرمی، وب و سیستم های مدیریت محتوا
سئو، ادودز و ابزارهای پایش وب و سئو
شبکه های اجتماعی
تبلیغات آنلاین و کمپین
فروش آنلاین
مخاطبین
کارشناسان و مدیران دیجیتال مارکتینگ و افراد علاقه مند به این حوزه