معرفی دوره
اگر می دانستیم که راهکار رسیدن به رضایت و خواسته هایمان از طریق هوشیاری روی رفتارهایمان و ایجاد ارتباط موثر است قطعا تمام سمت و سوی مطالعات و سرمایه گذاریهایمان را روی این مهارت میگذاشتیم. مهارتی که نه تنها برای مدیران و رهبران بلکه برای تک تک ما لازم است تا یاد بگیریم چطور مدیریت هوشیارانه روی گفتارمان ، رفتارمان و ارتباطمان داشته باشیم. ای کاش کلیه مدیران سازمان ها اهمیت این موضوع را در رشد و توسعه سازمانشان میدانستید و سرمایه گذاری این موضوع را برای کل سازمان خود انجام میدادند
سرفصل های دوره
سر فصل های مذاکره
1. تعریف مذاکره
2. فرایند مذاکره
3.اهداف در مذاکره
4.سوالات اساسی در مذاکره
5.مفهوم برد – برد در مذاکره
6.رفتارهای مطلوب در مذاکره
7.رفتارهای نامطلوب در مذاکره
8.سبک های مذاکره
9.شناخت هزینه و ریسک در مذاکره
10. تاکتیک های عمومی و روشهای مقابله با آنها
11. شناخت فرد مقابل : رفتاری
12. شناخت فرد مقابل : فرهنگی
13.پیش شرط ها در مذاکره
14.شناخت قدرت و روشهای به کارگیری ظاهری آن در مذاکره
15. روشهای مقابله با قدرت در مذاکره
16. روشهای افزایش قدرت در مذاکره
17.روشهای کاهش قدرت طرف مقابل در مذاکره
مخاطبین
مدیرعاملان
مدیر فروش
سرپرست فروش
کارشناس فروش