معرفی دوره
بعضی از مدیران پشت میزشان می نشینند و بدون درک درستی از مشتریان ، برای آنان تصمیم می گیرند. در نقطه مقابل، مدیران هوشمند به بازار می روند تا بازارگردی کنند و به صدای مشتری گوش دهند. اما مدیران پیشرفته و باسواد امروزی می دانند که آنچه که مردم به زبان میآورند، لزوما با آنچه در ذهن آنها میگذرد تطابق ندارد. نورومارکتینگ درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوان عملیات بازاریابی و فروش را بهبود بخشید. کشف ناخودآگاه مصرفکنندگان و درک نقشه ذهنی مشتریان، فلسفه وجودی نورومارکتینگ به عنوان پرچمدار تحول در دنیای بازاریابی است. رسیدن به نقشه ذهن مشتری به آمادگی ما برای داشتن مذاکره ای موفق و نهایی کردن فروش کمک خواهد کرد.
سرفصل های دوره
- مبانی نورومارکتینگ به عنوان علمی بین رشته ای
- ساختار شکنی مغز از دید نورومارکتینگ
- نورومارکتینگ به عنوان بازاریابی عصر جدید
- نورومارکتینگ یا هنر فروش حرفه ای به مغز
- محرک های شش گانه مغز و بهره گیری در مذاکرات فروش
- توصیه های بیست گانه برای موفقیت در اصول و فنون مذاکره فردی موفق
منبع آموزشی:
کتاب نورومارکتینگ نظریه ها و کاربردها (چاپ دوم) / نویسنده: پرویز درگی / انتشارات بازاریابی
مخاطبین
مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران تبلیغات و برند، دانشجویان و علاقه مندان بازاریابی مدرن