فهرست كتب و مقالات
عنوان كتاب
مدل اسپین در فروش
فروش لوکس
اهرم در مذاکره
ابزارهای مذاکره
عنوان مقاله
خریدهای تفننی، ارزیابی مدلی در ایران
شناسایی و ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر خرید وسواسی اعتیاد به خرید )
ارزیابی تاثیر کوشش های ارتباطی خرده فروشی بر نگرشها و رفتار مصرف کنندگان
بررسی عوامل اثرگذار بر خریدهای تفننی: با نگاهی به عوامل درونی
بررسی برخی از عوامل اثرگذار بر تمایل به خرید تفننی
Effects of market orientation and strategic orientation on dimensions of innovation in manufacturing SMEs in Tehran province industrial towns
Evaluation And Ranking Of The Factors Influencing The Quality Of E-Banking Service
Investigating success factors influencing in e-CRM adoption: Evidence from banking industry
Studying factors which affect loyalty of Mellat bank customers
Identifying and prioritizing barriers of compliance and improving of E-Marketing in Iran cement industry
Effect of Perceived Service Quality on Customer Satisfaction in Hospitality Industry: Gronroos’ Service Quality Model Development
بررسی تأثیر امنیت ادارک شده بر اعتماد به بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین)
نوآوری وکسب مزیت رقابتی سازمانها
مدیریت دانش و نقش آن درسازمانهای امروزی
بررسی نقش رضایت شغلی کارکنان بر وفاداری مشتریان و اثرات میانجی رضایت مشتری در بانک آینده استان مازندران
بررسی رضایت از کیفیت خدمات آزادراه تهران- ساوه بر اساس مدل سروکوال
بررسی عوامل موثر بر انگیزش و ارتقای بهره وری نیروی انسانی(مطالعه موردی: بانک ملی)
دلبستگی به برندومحصول درکالاهای صنعتی و تاثیرآن بروفاداری به برند
بررسی تاثیر وگرش مشتریان وسبت به مارک تجاری بر تصمیم به خرید (مطالعه موردی مشتریان برود ویچی تیه در تهران)
استفاده از روش SWOTدر طبقه بندی و انتخاب استراتژی های بازاریابی ورود بهبازارهای بین المللی در صنعت پتروشیمی