کارگاههای دانشگاهی و آموزشگاهی
· آشنایی با پارادایمهای فلسفی علم و پژوهش
· فنون و مراحل تولید نظریه زمینهای(دادهبنیاد) در چارچوب رویکرد کیفی پژوهش
· اصول و فنون پژوهشهای کیفی (فنون فرافکن/ مردمنگاری/ نتنوگرافی)
· ابزارسازی اندازهگیری متغیرها در تحقیقات کمی توصیفی (طراحی گویه، اعتبارسنجی و پایایی سنجی)
· تطابق موضوع و روششناسی پژوهش
· اصول پروپوزال نویسی در پژوهشهای مدیریت و علوم اجتماعی
· اصول و فنون تدوین برنامه بازاریابی (مارکتینگ پلن) با رویکرد استارتآپی