آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی سمینارها سمینار مهارت های فروش بهره ور در چالش و بحران

سمینار مهارت های فروش بهره ور در چالش و بحران

معرفی دوره

برای مخاطبان محترمی که این مطلب را می‌خوانند یک خبر خوب و یک خبر بد داریم.

ابتدا خبر بد: شرایط حوزه فروش احتمالاً هیچوقت به شرایط دوران قبل از شیوع ویروس کرونا برنمی‌گردد. گفته‌های مسئولان حوزه بهداشت در ایران و خارج از ایران نشان می‌دهد که حداقل باید دو سال به زندگی کردن با کرونا عادت کنیم. بنابراین ماه‌ها و سال‌های پیش رو مملو از تغییرات گسترده‌ای خواهند بود که هیچ کدام از آنها را در سال‌های قبل تجربه نکرده‌ایم.

و اما خبر خوب: از سال‌ها پیش بر روی این موضوع تأکید می‌شد که شرکتها باید هرچه سریعتر روی به فروش ارزش بیاورند. اکنون با توجه به شرایطی که پیش آمده شرکت‌هایی که بر زنجیره ارزش آفرینی برای مشتریان خود تمرکز کرده بودند می‌توانند با موفقیت این بحران را پشت سر گذاشته و حتی جهش قابل توجهی را در کاروکسب خود تجربه کنند. این یکی از مباحثی است که در این دوره با آن آشنا خواهید شد؛ دوره‌ای که به شما کمک می‌کند نه تنها برای دوران طلایی پساکرونا آماده شوید بلکه در همین دوران نیز از رقبای خود پیشی بگیرید.

سرفصل های دوره

 آخرین تعاریف کاربردی بازاریابی و فروش 

تفاوت رکود، بحران و ورشکستگی و چگونگی عمل در هریک از آنها 

تفاوت مشکل، مسئله، چالش و چگونگی رویکرد بهره‌ور به آنها 

هفت راز تحول سازمانی جهت آماده‌سازی فروش موفق در دوران بحران

مهارتهای ارتقاء بهره‌وری در دوران بحران 

تکنیک‌های مدیریت بحران جهت بازاریابی و فروش موفق نظیر:

   استراتژی ادغامی  

   تفکر خارج از چارچوب

   اقتصاد شراکتی

   حسابداری ذهنی 

   بازاریابی همسان 

   بازاریابی ارجاعی

   خرید اجتماعی

   مدیریت خریدهای تکانشی 

    و... 

نبایدهای مدیریتی در دوران بحران نظیر مدیریت هلیکوپتری، سندروم حکیم اعظم، سندروم من همه‌چیز را می‌دانم و...

 بیست تکنیک بازاریابی و فروش بهره‌ور در چالش و بحران

مخاطبین

مدیران وسرپرستان و  کارشناسان فروش 

مدیران وسرپرستان و  کارشناسان بازاریابی

ویزیتورها

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 اصل اساسی برای متقاعدسازی از طرف مقابل در کار و کسب

سمینار پیش بینی های اقتصادی پرویز درگی معلم بازاریابی در سال 1404

سمینار از دیوار مخالفت تا قله موافقت

سمینار بازگشت پول از بازار(اعتبار سنجی و وصول مطالبات)

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره