معرفی دوره
مقدمه:
بهترین برنامه های بازاریابی و فروش زمانی ارزش پیدا می کنند که بخوبی اجرا و کنترل شوند در غیر اینصورت هیچ ارزشی ندارند.در این کارگاه اصول اجرای بهره ور و کنترل شایسته در راستای اهداف کار و کسب ارائه خواهد شد.تجربیات 35 ساله مدرس در مدیریت و مشاوره سازمان ها در این کارگاه ارائه را کاربردی خواهند کرد.
سرفصل های دوره
1. بازاریابی و فروش در کاربرد
2. چرا به آیین اجرا در بازاریابی و فروش نیاز داریم؟
3. بلوک های اجرای شایسته در بازاریابی و فروش
4. رفتارهای هفت گانه مدیران بازاریابی و فروش در اجرای بهره ور
5. مهم ترین وظیفه مدیران بازاریابی و فروش در کسب نتایج مؤثر چه هستند؟
6. سه فرآیند محوری آیین اجرا در بازاریابی و فروش
7.تدوین استراتژی اجرا و برقراری ارتباط آن با کارکنان
8. سوالات اساسی در مدیریت کنترل عملیات بازاریابی و فروش
9. نسبت های مالی و کارآیی در بازاریابی و فروش
10. بیست توصیه معلم بازاریابی در اجرا و کنترل بهره ور
مخاطبین
مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش