آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی اصول و فنون مذاکره اختصاصی برای ویزیتورها (حضوری و آنلاین)

اصول و فنون مذاکره اختصاصی برای ویزیتورها (حضوری و آنلاین)

معرفی دوره

ویزیتوری که می‌خواهد در حرفه خود موفق باشد و به سمت‌های مدیریت فروش و معاونت فروش برسد باید سختی‌های کار را به جان بخرد و با عشق و علاقه‌ای که با خود به سر کار می‌آورد سختی‌ها و موانع را تبدیل به مسئله‌هایی کند که برای هر یک از آنها راه‌حلی وجود دارد. چنین ویزیتوری نه شنیدن‌های مختلف از مشتری را به جان می‌خرد و این نکته را به خوبی می‌داند که مشتری به او و شخصیتش نه نمی‌گوید بلکه ممکن است در لحظه ویزیت به دلایل مختف تمایل به خرید نداشته باشد. ویزیتوری که با این افسانه کار می‌کند که "فروشنده نباید هیچ‌وقت نه را به عنوان پاسخی از مشتری بپذیرد" دیر یا زود محکوم به شکست و بیرون رفتن از حوزه‌ فروش است. مشتری یک انسان است و یکی از ویژگی‌های همیشگی همه انسان‌ها غیر قابل پیش‌بینی بودن آنها است. بنابراین حتی فردی که سال‌ها است از مشتریان بزرگ ما است وخریدهای رقم بالایی انجام می‌دهد ممکن است به هر دلیلی به یک باره تصمیم بگیرد دیگر از ما خریدی نداشته باشد.

در اینجا هنر ویزیتور این است که بررسی کند چرا این مشتری تصمیم به قطع ارتباط با شرکت گرفته و برای بازگرداندن او باید چه اقداماتی را به صورت شخصی و چه اقداماتی را با کمک سرپرست و مدیر فروش خود انجام دهد.

سرفصل های دوره

- راهکارهای عملی برای افزایش تعداد مشتریان

- تکنیکهای کاربردی برای افزایش حجم فروش

- تکنیکهای برگرفته از بازار برای ویزیتورهایی که میخواهند فوق ستاره شوند

- نحوه پرزنت حرفه ای مخصوص ویزیتورها

- چگونه خود را از سایر ویزیتورها متمایز کنیم؟

- مدیریت اعتراضات مشتریان شاکی

- برگ برنده خود در مذاکرات فروش را بشناسید

مخاطبین

ویزیتورها و کارشناسان فروش

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 نکته افزایش ماندگاری سرمایه های انسانی(کارکنان) و سرمایه های بازار(مشتریان)

سلسه سمینارهای یافته های مدیریت (سری دوم)

وبینار نورولیدرشیب

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی کد 120

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره