معرفی دوره
از شوماخر پرسیدند رمز موفقیت تو چه بود؟
گفت در پیچ جاده سبقت می گرفتم، در زمانی که همه سرعتشان را کم می کردند من گاز می دادم.تصور کن در زمانی که همه در گشت و گذار و تعطیلات عید نوروز هستند شما مشغول یادگیری باشید.
سرفصل های دوره
1-مفاهیم کاربردی بازاریابی و فروش
2-اهمیت و بکارگیری مهارت های مدیریت بر خود
3-اهمیت و بکارگیری مهارت های میان فردی با کارکنان و مشتریان
4-انواع نگرش و رضایت شغلی کارکنان و خوشنودی مشتریان
5-شخصیت شناسی خود،کارکنان و مشتریان
6-مدیریت ارزش ها در سطح علوم بازاریابی و فروش و کارکنان و مشتریان
7-ادراک و تصمیم گیری در سازمان و بازار
8-ایجاد و ارتقاء انگیزشی خود،کارکنان و مشتریان
9-مبانی رفتار گروهی،کار تیمی و خانواده کاری
10-بهره گیری از علوم روانشناسی و ارتباطات در موفقیت کار و کسب
11-چگونگی ارتقاء رهبری در سازمان و بازار
12-انواع مهارت های کلامی و اصول،فنون و هنر مذاکره
13-چگونگی ارتقاء فرهنگ سازمانی و تغییر فرهنگ مشتریان
14-اصول و تکنیک های تحول سازمانی جهت ایجاد سازمان یادگیرنده و سازمان تندآموز
15-مدیریت استرس در سطوح خود،کارکنان و مشتریان
16-مهارتهای ارتباط با شاکیان (کارکنان و مشتریان)
17-مهارت های ارتباطی با ابزارهای زبان بدن،نامه نگاری تجاری،تلفن و فضای مجازی
18-مدیریت برند جامع در سطوح برند شخصی،برند سازمان،برند محصول،برند کارکنان و برند کارفرمایی
دوره با برگزاری هشت کارگاه کاربردی و مشارکت جمعی با تکیه بر ساده سازی و ساده گویی مباحث علمی از مفهوم تا کاربرد برگزار می شود.
مخاطبین
کارشناسان و مدیران فروش و بازاریابی، علاقمندان به فروش و بازاریابی