آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی کارگاه عملی "تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان بر اساس مدل DISC (با نگرش بازار ایران)

کارگاه عملی "تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان بر اساس مدل DISC (با نگرش بازار ایران)

معرفی دوره

شناخت رفتار و تحلیل آن ، اولین قدم جهت شناخت خود و شناخت دیگران می باشد ، اگر بدنبال  بهبود ارتباطات میان فردی در سازمان می باشیم. میبایست به افراد کمک کنیم که خود را بشناسند  و تعریف درستی از ویژگیهای رفتاری خود داشته باشند، نقاط قوت و قابل بهبود خود را در حوزه رفتار  بدانند و در ارتباط با دیگران توان این را داشته باشند که ویژگیهای رفتاری مخاطب را شناخته و دلایل  رفتار دیگران را درک نمایند و بتوانند مدل رفتاری خود را با دیگران تطبیق دهند، این فرآیند جزء  پیچیدهترین و سختترین قسمت ارتباط است و دلیل آن پیچیده بودن انسان است. اگر بتوانیم نوع  شخصیت افراد را بشناسیم، بهتر میتوانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم و فروش فوقالعادهای داشته  باشیم.

سرفصل های دوره

 تاثیر اصول روانشناسی بر تکنیکهای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران 

  تقسیمبندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان 

  پیشبینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید 

  کسب مهارت عملی شناخت شیوه خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی 

  تئوری بازیها در بازاریابی و فروش 

  بایدها و نبایدها در قبال شیوههای مختلف رفتاری مشتریان  

 تکنیکهای خاتمه فروش در قبال هر یک از انواع مشتریان

مخاطبین

مدیران بازاریابی، فروش وکارشناسان فروش، ویزیتورهای شرکتهای تولیدی و خدماتی  و فارغ التحصیلان گرایشهای مختلف رشته بازاریابی

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 نکته افزایش ماندگاری سرمایه های انسانی(کارکنان) و سرمایه های بازار(مشتریان)

سلسه سمینارهای یافته های مدیریت (سری دوم)

وبینار نورولیدرشیب

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی کد 120

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره