معرفی دوره
در فروش به شرکتها و سازمانها ما با مامور خرید صحبت می کنیم، در حالی که تصمیم گیری خرید در قسمتی دیگر مثل تولید، کنترل کیفیت، آزمایشگاه مالی، اداری یا سایر قسمتها گرفته می شود چگونه میتوان تصمیم گیران را متقاعد کرد در حالی که نمیتوان آنها را ملاقات کرد؟
سرفصل های دوره
هنگامی که ما برای فروش به یک شرکت یا سازمان مراجعه می کنیم، معمولاً با این پاسخ مواجه می شویم که محصول را احتیاج داریم اما اکنون آن را از شرکتی دیگر (رقیب شما) میخریم و راضی هستیم چگونه میتوان به این شرکت فروخت؟
در بسیاری از مواقع، ماموران خرید، مدیران واحد تدارکات یا سایر مدیران در قسمتهای دیگر سازمان اعتراف می کنند که به کالای ما نیاز دارند اما این کالا گران است و شرکت ما برای چنین محصولی پول ندارد یا نمی دهد چگونه میتوان به این شرکتها فروخت؟
در بسیاری از مواقع مشتری اعتراف می کند که به محصول فروشنده نیاز دارد اما برای خرید این محصول باید بسیاری از تجهیزات و دستگاه های کنونی شرکت یا سازمان تعویض شوند برای این کار سرمایه در اختیار نیست. چگونه می توان به این شرکت فروخت؟
در بسیاری مواقع ماموران خرید از ما کاتالوگ یا لیست قیمت دریافت می کنند و به فروشنده می گویند که با او تماس می گیرند اما هرگز تماس گرفته نمی شود. چگونه میتوان این شرکت فروخت؟
در بسیاری از مواقع ما با یک شرکت یا سازمان برای مدت طولانی در تماس و صحبت هستیم، چندین بار جلسه برگزار شده است اما هر قدر هم زمان اختصاص و جلسه ترتیب می دهیم باز هم فروشی انجام نمی شود چگونه میتوان به این شرکت فروخت؟
مخاطبین
مخاطبان: کارشناس فروش، مدیران فروش