معرفی دوره
آشنایی مدیران و کارشناسان بازار یابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قراردادها و توسعه کارو کسب های و مدیران وکارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی با دام ها و خطاهای شناختی برای جلوگیری از آنها در مذاکره می باشد.تا تصمیم گیری ها با حداقل خطا همراه باشد
سرفصل های دوره
دام نفر سوم
دام مزایده هلندی
دام قطعیت
دام میانگین
دام حد وسط
دام مذاکره با خود
دام مرجع نامعتبر
دام سرمایه گذاری
دام منطق
استدلال استقرایی
دام مکتوبات
دام تابوهای عقیدتی
سوگیری بازنگری
سوگیری شفافیت
خودپندارگی
سوگیری خوش بینی
سوگیری خدمت به خود
سوگیری خدمت به گروه
مدرک گزینشی
سوگیری کنترل
پیش گویی های خود تحقق بخش،اثر تقدم
و غیره...
مخاطبین
مدیران عامل-مدیران فروش-سرپرستان-فروشنده ها و ...
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران