آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان بر اساس مدل DISC

تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان بر اساس مدل DISC

معرفی دوره

آیا برایتان پیش آمده است علیرغم توضیحات کاملی که درباره‌ی محصول یا خدمتتان می‌دهید برخی از مشتریان به راحتی خرید می‌کنند و برخی ممکن است حوصله‌شان سر برود و حتی عده‌ای رنجیده‌خاطر شوند؟

آیا از خود پرسیده‌اید چگونه می‌توانید هنگام فروش محصولات یا خدماتتان به افراد گوناگون به‌گونه‌ای رفتار کنید تا تعامل مؤثرتری با مشتری‌تان داشته باشید تا فروشتان را افزایش دهید؟

آیا می‌دانید با مشاهده‌ی حرکات زبان بدن، صحبت‌ها و رفتار مشتری می‌توانید به نوع تیپ شخصیتی‌اش پی برده تا فروش موفقی داشته باشید؟

اگر خواهان رشد فروشتان و توسعه‌ی کاروکسبتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با شرکت درکارگاه عملی "تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان بر اساس مدل دیسک ،اولین قدم برای شناخت خود را بردارید تا بتوانید به افراد دیگر کمک کنید که خود را بشناسند و تعریف درستی از ویژگی­‌های رفتاری خود داشته باشند، نقاط قوت و قابل بهبود خود را در حوزه‌ی رفتار بدانند و در ارتباط با دیگران توان این را داشته باشند که ویژگی­‌های رفتاری مخاطب را شناخته و دلایل رفتار دیگران را درک نمایند و بتوانند مدل رفتاری خود را با دیگران تطبیق دهند، این فرآیند جزء پیچیده‌­ترین و سخت‌­ترین قسمت ارتباط است و دلیل آن پیچیده بودن انسان است. اگر بتوانیم نوع شخصیت افراد را بشناسیم، بهتر می­توانیم با آن­ها ارتباط برقرار کنیم و فروش فوق‌­العاده­‌ای داشته باشیم.

سرفصل های دوره

تاثیر اصول روانشناسی بر تکنیک­های بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران

 تقسیم­ بندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان

 پیش­بینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید

  کسب مهارت عملی شناخت شیوه خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی

 تئوری بازی­ها در بازاریابی و فروش

 بایدها و نبایدها در قبال شیوه­های مختلف رفتاری مشتریان

تکنیک­های خاتمه فروش در قبال هر یک از انواع مشتریان 

مخاطبین

    مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش، ویزیتورهای شرکت­های تولیدی و خدماتی و        فارغ التحصیلان گرایش­های مختلف رشته بازاریابی

 

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 نکته افزایش ماندگاری سرمایه های انسانی(کارکنان) و سرمایه های بازار(مشتریان)

سلسه سمینارهای یافته های مدیریت (سری دوم)

وبینار نورولیدرشیب

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی کد 120

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره