آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی سمینارها روابط عمومی و تشریفات

روابط عمومی و تشریفات

معرفی دوره

ارتباط محوری است که جهان بر پایه آن می­چرخد وعلم، صنعت و هنری را نمی­شناسیم که از این موضوع بی­نصیبباشد. ارتباطات صحیح، خوب و کاربردی حال خوب را برای افراد و سازمانهارقم می­زند و این را نباید از یاد ببریم که نهادها را افراد می­سازند و ارتباط بین آن­ها شکل­دهنده سازمان است، افراد به عنوان سرمایه­های انسانی و بالاترین دارایی هر سازمانی اگر روابط خوبی با خالق خود، خانواده خود و خانواده سازمانی­شان برقرار نمایند سلامت ساختارها، بهبود کارکردها، بقا و توسعه سازمان خود را رقم خواهند زد.

از آنجایی که روابط عمومی پل ارتباطی سازمان و مخاطبان آن است، در این جاده دو طرفه قادر است سیاست­ها، برنامه ها و عملکردهای سازمان را به مخاطبان از یک سو و نیازها، خواستها، دیدگاه­ها و نظرات مخاطبان را به سازمان از سوی دیگر منتقل کند، هر چه این شبکه توزیع و تقاضا، برنامه­ریزی­شده­تر و منسجم­تر رفتار کند سازمان و مخاطبان آن ضمن رضایتمندی از وضعیت ارتباط، در جایگاه خود ارتقاء می­یابند.

سرفصل های دوره

    روابط عمومی چیست؟

    پرسش و وظیفه

    تعریف روابط عمومی

    یک قرن با روابط عمومی

    نظرخواهی برای تعریف جدید

    چه اتفاقی بعد از 1982 افتاده بود؟

    گذر از یک فرایند ساده به یک مجموعه پیچیده

     مروری بر تعاریف گذشته

    بازاریابی چیست، تعاریف و تحولات آن کدام است؟

    پروپاگاند و تبلیغات

     پروپاگاند و روابط عمومی

     روابط عمومی و تبلیغات در مقابل یا در کنار هم؟

    روابط عمومی فراتر از تبلیغات

    تفاوت بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی

    تعاریف و اهداف روابط عمومی

     پیام، اصل روابط عمومی

     تعاریف جدید از روابط عمومی

     تعریف هارولد بنسن از روابز عمومی

     روابط عمومی مدرن

     کنترل بحران

     روابط عمومی مؤثر و انتخاب مخاطب،

     14 مهارت اساسی و جدید برای متخصصان روابط عمومی

    جایگاه اعتبار در روابط عمومی

     روابط عمومی منفی و پیچاندن کدام است؟

     اشتباهات مدیران روابط عمومی

     ارتباطات غیرکلامی

Ø     ارتباط مؤدبانه

Ø     ظاهر آراسته و لباس برازنده

Ø     خبر خوب!

مخاطبین

·        مدیران و کارمندان روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکتها، سازمانها وهتلها

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 اصل اساسی برای متقاعدسازی از طرف مقابل در کار و کسب

سمینار پیش بینی های اقتصادی پرویز درگی معلم بازاریابی در سال 1404

سمینار از دیوار مخالفت تا قله موافقت

سمینار بازگشت پول از بازار(اعتبار سنجی و وصول مطالبات)

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره