آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی اصول و فنون مذاکره

اصول و فنون مذاکره

معرفی دوره

مذاکره فرآیند تشخیص اولویت­ها، اولویت­بندی آنها، برنامه­ریزی برای چانه­زنی ، بحث بر روی آنها و توافق بر سر آنهاست، مذاکره همواره با تبادل امتیازات همراه است؛امتیازاتی که ممکن است بزرگ، کوچک، مادی، معنوی، مشهود یا نامشهود باشند.

سرفصل های دوره

1-تعریف مذاکره

2-انواع مذاکره (درونی و بیرونی)

3-انواع نگرش به اخلاق

4-چرا مذاکره شکل می گیرد؟

5-انواع قدرت و نیاز در مذاکره

6-چگونه در مذاکره برد-برد ایجاد کنیم ( تشریح فرمول منافع بر نیازها)

7-عوامل موثر بر مذاکره (احساس، منطق و فضیلت)

8-تشریح عوامل احساسی موثر بر مذاکره (مدل چیالدینی)

9-تشریح عوامل منطقی موثر بر مذاکره (مدل بازارهای تجاری و صنعتی)

10-مدل­های مذاکراتی (اثبات گرایانه و حل مسئله)

11-تشریح تکنیک­های اثبات گرایانه

12-تشریح الزامات مدل حل مسئله (شناخت مسئله، ایجاد روابط انسانی و جدا کردن اشخاص از مسئله)

13-تشریح تکنیک­های گفتاری مستقیم و غیر مستقیم

14-نحوه برخورد با تکنیک­های گفتاری مستقیم و برگرداندن آنها به حل مسئله

15-رفتارهای غیر کلامی در مذاکره

مخاطبین

 مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش مدیران و کارشناسان امور قراردادها و توسعه کارو کسب مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 نکته افزایش ماندگاری سرمایه های انسانی(کارکنان) و سرمایه های بازار(مشتریان)

سلسه سمینارهای یافته های مدیریت (سری دوم)

وبینار نورولیدرشیب

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی کد 120

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره