آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی مغالطات در مذاکره

مغالطات در مذاکره

معرفی دوره

مغالطه بر وزن مفاعله به معنای انجام عملی اشتراکی است که ظاهرش صحیح است ولی در اصل طرف مقابل را به نتیجه گیری اشتباه می رساند.

این روش از دوران یونان باستان و در نزد افرادی به نام سوفیست که هنر و فن دفاع را به مردم می آموختند متداول شده است. در مورد اینکه تمامی روشهای مغالطه غیر اخلاقی باشند تفاوت عقیده وجود دارد ولی جدای از اخلاقی بودن یا غیراخلاقی بودن آنها فراگرفتن روشهایی که طرف مقابل در قبال ما انجام می دهد می تواند در گمراه نشدن ما در مذاکره کمک نمایند.

سرفصل های دوره

 مغالطات دروغ : که در آن مغالطاتی همچون دروغ مستقیم، توریه، تحریف، تفسیر نادرست و غیره مورد بررسی قرار می گیرند.

مغالطات غیرقابل مذاکره : که در آن روشهایی که موضوع مذاکره را غیر قابل مذاکره می کنند مورد بررسی قرار می گیرند. همچون؛ پیش شرط، تله گذاری، مسموم کردن چاه، و...

 مغالطات لوث کردن موضوع : که در آن روشهای بی اهمیت کردن سخن دیگران و مقابله با توهین یا تهدیدهای آنها بررسی می شود.روشهایی همچون `این یک مغالطه است' ماهی قرمز، شوخی بی ربط ،پهلوان پنبه و دهها روش دیگر..

 مغالطات ابهام سازی : که در آن روشهایی برای به اشتباه انداختن طرف مقابل مطرح می گردد.همچون ؛علت جعلی ،بزرگ نمایی ،کوچک نمایی ،نمودار گمراه کننده و غیره...

مغالطات ایهام سازی : که همانند مغالطات ابهام سعی در به اشتباه انداختن طرف مقابل دارد.همچون ؛ ایهام واژه ،فعل،حرف،ساختاری،اهمال سور،سور مبهم و...

مخاطبین

مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مذاکره کنندگان و علاقه مندان به حوزه ی مذاکره.

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 نکته افزایش ماندگاری سرمایه های انسانی(کارکنان) و سرمایه های بازار(مشتریان)

سلسه سمینارهای یافته های مدیریت (سری دوم)

وبینار نورولیدرشیب

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی کد 120

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره