معرفی دوره
امروزه به دليل تنوع محصولات و برندهاي دارو اعم از توليد داخلي و وارداتي، رقابت بر سر گسترش بازار و فروش بيشتر محصولات در ميان شرکتهاي دارويي به رقابت علمي و تاکتيکي مبدل شده و اغلب شاهد حضور اعضاي تيم بازاريابي شرکتهاي دارويي و موادغذايي در سمينارها و کلاسهاي آموزش بازاريابي و فروش بودهايم. بازاريابي رشتهاي پوياست و توسط تمامي شرکتهاي داروسازي و شرکتهاي مرتبط با اين صنعت، که يکي از بزرگترين بخشهاي صنعتي در جهان را تشکيل ميدهند، به کار گرفته ميشود.
در این دوره ی کاربردی به بررسی و آموزش بروزترین متدهای بازاریابی و فروش دارو در ایران خواهیم پرداخت.
سرفصل های دوره
محتوا:
- پرورش بینش فروش و بازاریابی عصر رقابت
- تکنیک ها و روش های موثر در فروش حضوری در داروخانه
- آسیب شناسی و رفع موانع در فروش حضوری در داروخانه ها
-روش های بهینه و تاثیر گذار در اجرای طرح های ترویجی در داروخانه ها
- آسیب شناسی و رفع موارد محدود کننده فروش در اجرای طرح ها
- روش های کاربردی در وصول مطالبات و اجرای کارگاهی
- توصیه های کاربردی فروش موثر
مخاطبین
مدیران ، سرپرستان فروش، فروشندگان و بازاریابان شرکت های دارویی ، شرکت های پخش دارو