آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های جامع دوره جامع مدیریت بازاریابی و فروش (حضوری و آنلاین)

دوره جامع مدیریت بازاریابی و فروش (حضوری و آنلاین)

معرفی دوره

همان‌طور که پدر علم بازاریابی جهان پروفسور فیلیپ کاتلر می‌گوید: «بازارها به شدت در حال تغییر هستند.» پس بازاریابی هم باید تغییر کند. خوشبختانه روند تغییر و تحول در بازار ایران و توجه به علم بازاریابی مثبت و تاحدی راضی‌کننده است، اما به جهت مسائل محیط کلان و نیاز به تغییر جدی‌تر در تفکر مدیران ارشد بنگاه‌های اقتصادی هنوز این تغییرات به حد مطلوب نرسیده است. هنوز هم بسیاری از تصمیمات براساس حدس و گمان صورت می‌گیرد و به اندازه‌ای که در کشورهای توسعه‌یافته‌تر به تحقیقات بازاریابی و هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی توجه می‌شود در کشور ما پرداخته نمی‌شود. هنوز هم بسیاری از محصولات بدون بخش‌بندی بازار صورت می‌گیرد و مدیران ارشد بعضی از شرکت‌ها نمی‌خواهند بپذیرند که دوران تولید و عرضه‌ی یک محصول برای تمام بخش‌های بازار به پایان رسیده است و هنوز هم بعضی از مدیران تصور می‌کنند بازار هدفشان کل بازار است و در خصوص مباحثی چون مزیت رقابتی، جذابیت بازار و ریسک بازارها مطالعه نمی‌کنند.

دیگر دغدغه‌ی مدیران میزان و نحوه‌ی تولید نیست، چون تکنولوژی سبب شده است تولید روزبه‌روز ساده شود و با کیفیت بالاتری به بازار عرضه گردد، اما آن چیزی که با گسترش رقابت سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود مباحث امور بازار و از جمله‌ی آن‌ها فروش حرفه‌ای است.

در این دوره‌ی جامع با شما همراه خواهیم بود تا با مهم‌ترین مهارت‌های مدیریت بازاریابی و فروش آشنا شویم.

سرفصل های دوره

اصول و مبانی بازاریابی و فروش

جذب منابع انسانی سازمان بازاریابی و فروش

مدیریت ارتباطات و تبلیغات در سازمان بازاریابی و فروش

STP بخش بندی بازار ، بازار هدف و جایگاه سازی  

تدوین برنامه اجرایس فروش و نظارت بر اجرا و کنترل عملیات فروش بر اساس تیپ شناسی شخصیتی 

مدیریت وصول مطالبات و اعتبار سنجی مشتریان   

اصول ، فنون و هنر مذاکره   

جمع بندی و پرسش و پاسخ 

 

جهت آشنایی کامل دوره و نظرات شرکت کنندگان لطفا ویدیویی که در صفحه قرار دارد را مشاهده کنید.

کارشناس دوره :09103147030

مخاطبین

مدیران و سرپرستان فروش، مدیران شرکت‌های پخش و توزیع، کارشناسان فروش، نمایندگان فروش، مدیران فروشگاه.

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
کارت بین‌المللی مهارت‌آموزی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور (قابل ترجمه)
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

مدیریت فروش از نگاه پرویز درگی معلم بازاریابی

دوره جامع مدیریت ارشد کار و کسب کد 110

دوره جامع مدیریت فروش کد 104

دوره جامع کارشناس فروش کد 103

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره