معرفی دوره
سرپرست فروش ضابط و پشتیبان اصول و قوانین شرکت است. این یعنی سرپرست فروش باید اطمینان حاصل کند که بالاترین استانداردهای شرکت در معرض دید مشتری قرار دارد و البته اصول مشتری مداری کاملا رعایت میشود. چیزهای کوچک هم ممکن است به برنامهی کاری سرپرست فروش راه پیدا کند، مثلا پلیسبازی درآوردن برای نمایندگان فروش و الزام کارکنان به رعایت زمان استراحت و پوشیدن لباس فرم میتواند یکی از این دست کارها باشد. البته لازم به گفتن نیست که مهارتهای قوی ارتباط میانفردی در کار سرپرستان فروش بسیاری ضروری است.
سرفصل های دوره
اصول سرپرستی فروش
تکنیک های حفظ و توسعه روابط
مدیریت تعارضات و فروشنده ناراضی
مهارت های مذاکره
مهارت های مذاکره
تشخیص سبد کالایی مناسب مشتری
زبان بدن
شخصیت شناسی و تحلیل رفتار
روانشناسی فروش
مدیریت اعتراض (مشتری ناراضی)
مدیریت ارتباط با مشتری
مشتری نوازی
مدیریت اعتراض مشتری
شناخت نیاز مشتری و نحوه ارائه محصول
سنجش رضایت مشتری
ارزش طول عمر مشتری
شاخص های وفاداری مشتری
شروع دوره: نیمه دوم مرداد
16 ساعت آموزش
مخاطبین
سرپرستان فروش، کارشناسان فروش و علاقمندان به مباحث بازاریابی و ارتقاء شغلی