معرفی دوره
در آغازین سال های هزاره سوم، پیشرفت کسب و کار بیشتر از هر زمان دیگر در گرو همگام شدن با نیازهای مشتریان و موفقیت در جلب رضایت و نظر آن هاست. فناوری های مرتبط با ارائه خدمات و ساز و کارهای حاکم بر اقتصاد جهانی در حال دگرگونی هستند و در این شرایط تنها با داشتن یک تحلیل درست از رفتارهای اقتصادی مشتریان می توان در مسیر سودآوری بلند مدت حرکت نمود.
سرفصل های دوره
باشگاه مشتریان چیست
چه زمانی باشگاه مشتریان راه اندازی شود؟
راه اندازی باشگاه مشتریان
تجزیه و تحلیل رفتارهای کاربران
تشخیص نیازهای کاربران
ایجاد بازارهای موازی
اندازه رضایت مندی مشتریان
اندازه گیری ارزش مشتری
مخاطبین
مدیران بازاریابی.صاحبان کار و کسب-مدیران خدمات مشتری
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران