آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های جامع دوره جامع تبلیغات

دوره جامع تبلیغات

معرفی دوره

معرفی 

همه ما کم ‌وبیش موفق هستیم. اگر شکست بخوریم، یاد می‌گیریم و می‌توانیم از شکست‌ها پلی به‌سوی پیروزی بسازیم. اما برای رشد بیشتر باید فراتر از روتین ها و مرزها برویم . از مرز فرضی که فکر می‌کنید توان‌تان تا آن حد است، عبور کنید.

خیلی از ما کسب و کاری داریم و بالاخره کسب و کار می چرخد اما می توانیم آن را بهتر هدایت کنیم فضای رشد را برای خود و همکارانمان ایجاد نماییم.

سرفصل های دوره

سرفصل‌های دوره

جلسه اول و دوم :

·         ارتباطات و تاثیر آن در فروش و رشد برند

·         تعریف تبلیغات

·         بررسی المان های تبلیغاتی : بررسی پیام تبلیغاتی و خلاقیت و مدل های اثرگذاری بر اساس AIDA

·         روش های خلق ایده و پیام تبلیغات و تدوین استراتژی های ایده پردازی با ارائه مورد کاوی و کار در کلاس

·         بررسی استراتژی رسانه و انتخاب رسانه بر اساس شناخت رفتار مصرف کننده

·         برنامه ریزی رسانه و آشنایی کامل با انواع شاخص های این حوزه (Reach, Frequency, CPT, GRP,…)

·         انواع تبلیغات (ATL,BTL,TTL,…)

·         رسانه ای

·         غیر رسانه ای

·         مستقیم

·         اینترنتی

·         پروموشن

·         PR

·         دیجیتال

·         اهمیت اجزای بازاریابی در اجرای یک کمپین تبلیغاتی موثر

·         شیوه های طبقه بندی تبلیغات

مشخصات انواع رسانه ها 

جلسه سوم :

·         IMC چیست ؟

·         در یک آزانس تبلیغاتی چه می گذرد؟

·         آشنایی با واحدهای مختلف آژانس و بررسی شرح وظایف هر یک از واحدها

*این جلسه می تواند داخل داروگ برگزار شود و از نزدیک با واحدهای مختلف آشنا شوند

 

جلسه چهارم :

اصول و مبانی دیجیتال مار کتینگ  ، سوشال مدیا مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، اصول ارتقا وب سایت و SEO & SEM 

جلسه پنجم :

بررسی موردکاوی های موفق و ناموفق ایرانی 

جلسه ششم و هفتم و هشتم :

·         طراحی یک کمپین تبلیغاتی و بررسی اثربخشی آن ، بررسی مفهوم IMC و بکارگیری آن در ارتباطات یکپارچه برند

·         تعیین اهداف کمپین ، تعیین مخاطب هدف و بررسی رفتار مخاطب هدف ، بودجه بندی ، تدوین استراتژی خلاقیت و رسانه

·         شناخت بازار ، رقبا و مصرف کنندگان ( آشنایی با اصول اولیه تحقیقات و مطالعات بازار و بررسی اولیه در جهت برنامه ریزی موثرتر کمپین ارتباطی )

بررسی مدل های ارزیابی اثربخشی کمپین تبلیغاتی 

مخاطبین

مخاطبین

مدیران ارشد.مدیران میانی و مدیران توسعه بازار

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

مدیریت فروش از نگاه پرویز درگی معلم بازاریابی

دوره جامع مدیریت ارشد کار و کسب کد 110

دوره جامع مدیریت فروش کد 104

دوره جامع کارشناس فروش کد 103

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره