معرفی دوره
یکی از مشاغلی که امروزه بسیار مورد توجه شرکت هاست و افراد متعددی هم در آن کار می کنند، ویزیتوری یا همان فروش حضوری است، فروشنده هایی که برای فروش محصولات (غذایی، بهداشتی و ...) به فروشگاه ها و مغازه ها مراجعه می کنند و با معرفی محصول، سفارش دریافت می کنند و هر چه میزان این سفارش بیشتر باشد پورسانت و دریافتی بیشتری خواهند داشت.
سرفصل های دوره
- مفهوم فروش و مقایسه آن با بازاریابی
- مفهوم مشتری یابی و چگونگی برقراری ارتباط با آنان
- فرآیند فروش حضوری و فروشندگی حرفه ای
- فرصتها، حربه ها، باید ها ونباید های فروش
- مشخصات صدا، حرکات، لباس و گفتار فروشنده
- شناسایی تمایز ها و USP ها توسط فروشنده ها
- اطلاعات فنی، اداری، تولیدی، مالی و تشکیلاتی فروشنده ها
- چند توصیه مهم به فروشنده ها (B2C) و (B2B)
- مراحل گزینش، انگیزش، آموزش، پایش و سنجش فروشنده ها
- عوامل کیفی و کمی ارزیابی ویزیتورها
- انتظارات مشتریان از فروشنده ها
مخاطبین
- کارشناسان بازاریابی و فروش
- مدیران شعب
- سرپرستان فروش
- ویزیتورها
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران