معرفی دوره
قیمت تنها عنصر در آمیخته بازاریابی است که درآمد ایجاد می کند. سایر عناصر هزینه زا هستند. قیمت گذاری استراتژیک مبحثی جدید در مدیریت آمیخته بازاریابی است. تا مدتی پیش بسیاری از شرکتها بخش حسابداری را مسئول تعیین قیمت می دانستند و این بخش قیمت را بر پایه هزینه های داخلی و سطح مطلوبی از سود قرار می داد. ولی هنگامی که در سنجش موفقیت بازاریابی، سود واقعی و متغیر های مالی دیگر مورد تاکید قرار گرفت، مدیران بازاریابی به اهمیت قیمت گذاری پی بردند. در این کارگاه فشرده به تبیین مفاهیم قیمت گذاری و انواع استراتژی های آن خواهیم پرداخت.
سرفصل های دوره
- تعاریف و کلیات (هدف ها ، روش ها و مراحل تعیین قیمت)
- قیمت گذاری موثر
- مدل قیمت گذاری TELISS
- مدل قیمت گذاری امریکایی در برابر ژاپنی
- استراتژی های قیمت گذاری
- استراتژی های سودآوری
- قیمت گذاری در مراحل مختلف PLC
- روش های قیمت گذاری به کمک مشتری
مخاطبین
- مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش
- مدیران ارشد و صاحبان کار و کسب
- مدیران تبلیغات و برند
- دانشجویان و علاقه مندان بازاریابی
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران