معرفی دوره
امروزه نقش اینترنت وابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کاروکسب ها بر کسی پوشیده نیست. کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای مجازی نپردازد. اما سئوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم. این دوره آموزشی شما را با موثرترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال آشنا خواهد ساخت.
دوره دیجیتال مارکتینگ پیش نیاز تحصیلی، دانش برنامه نویسی و دانش تخصصی فناوری اطلاعات ندارداستاد این دوره علاوه بر تحصیلات آکادمیک، مجری پروژه هایدیجیتال مارکتینگبودهو دوره را به صورت کاربردی، مهارتی و کارگاهی برگزار می کند.
سرفصل های دوره
- آشنایی با فضای کلی شبکه های اجتماعی
- 10 قانون بازاریابی در شبکه های مجازی
- معرفی موثرترین و جدیدترین مدل بازاریابی شبکه های اجتماعی و 5 گرایش اخیر این مدل
- 5 اشتباه رایج کسب و کارها در فضای مجازی
- آشنایی با مفهوم " Social Media Frequency"
- کارهای اولیه ضروری برای راه اندازی یک اکانت در شبکه های اجتماعی
- 9 موضوع، که مردم ایران در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند
- اینستاگرام؛ آنچه هست و آنچه نیست
- معرفی کاربردی امکانات اینستاگرام
- هشتگ گذاری و روش درست انتخاب هشتگ
- 6 توصیه فعالان و بزرگان شبکه های اجتماعی در خصوص هشتگ گذاری
- تلگرام؛ فرصت ها و تهدیدها
- سیاست های افزایش فالوور
- کاربرد ربات ها در اینستاگرام و تلگرام
- معرفی ابزارهای پایش و اندازه گیری عملکرد در اینستاگرام
- لینکداین، از صفر تا صد
مخاطبین
مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکتهای کوچک و متوسط