آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی دوره مذاکره فروش به شرکت ها و سازمان ها - B2B (حضوری و آنلاین)

دوره مذاکره فروش به شرکت ها و سازمان ها - B2B (حضوری و آنلاین)

معرفی دوره

 فروش به سازمانها و شرکتها از نوع فروشهای بزرگ است. آنچه در یک فروش کوچک کار میکند، با بزرگ شدن اندازه فروش به موقعیت شما آسیب می زند.آنچه ممکن است در یک فروش کوچک کار کند، چه بسا در یک فروش بزرگ علیه شما کار کند. در حالی که یک فروش کم ارزش ساده اغلب می تواند در یک تماس به پایان بر سد، یک فروش بزرگ شاید  به تماسهای متعدد در طول چندماه نیازداشته باشد.شاید فروشهای بزرگ به زمان طوالنی تری نیاز داشته باشد اما موضوع  بسیار فراتر از این است.آنچه واقعا مهم است شرایط ذهنی فروشهای کوچک و فروشهای بزرگ است.افرادی که به مذاکره و فروش سازمانی به عنوان یک شغل سطح بالا نگاه می کنند همواره به مهارتی نیاز دارند که از یک فرد حرفه ای انتظار می رود. یک جلسه خوب نمایش محصول و خلق ارزش دریافت شده کالا یا خدمات، واجد شرایط کردن مشتری و  رساندن مشتری به تصمیم خرید از جمله مهارتهای مهمی است که فروشندگان بزرگ به آن احتیاج دارند.

سرفصل های دوره

1- چرخه مذاکره سازمانیبر اساس مدل نیل راکهام 

2- مهارتهای شروع مذاکراتB2B 

3- تکنیکهای معرفی محصول به سازمانها و شرکتها در مذاکرهB2B

4- بستن مذاکره فروش و تعهد گرفتن از سازمانها

5- تعارضات منافع ومدیریت اعتراضات مشتریان در مذاکراتB2B

6- نقش های مذاکره کنندگان سازمانی (تصمیم گیرندگان، موثران، ذینغعان و موانع)

7- نقش احساسات در مذاکرات B2B

8- مدیریت ارتباطات کالمی و غیرکالمی در مذاکرات سازمانها و شرکتها

مخاطبین

کارشناس فروش،سرپرستان فروش، مدیران فروش

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 نکته افزایش ماندگاری سرمایه های انسانی(کارکنان) و سرمایه های بازار(مشتریان)

سلسه سمینارهای یافته های مدیریت (سری دوم)

وبینار نورولیدرشیب

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی کد 120

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره