معرفی دوره
واحد بازاریابی و فروش جز کلیدی ترین و امنیتی ترین ارکان سازمان محسوب می شود. با توجه به اینکه نیروهای بازاریابی و فروش در شرکتها با انگیزه ای متفاوت از سایر پرسنل سازمان در این واحد مشغول به فعالیت هستند، از اینرو در صورت جذب و نگهداشت ناصحیح ایشان تاثیرات ناگواری می توان برای شرکتها تصور نمود . هدف برگزاری این کارگاه فشرده ، ارائه راهکارهای عملی و آموزش طراحی ساختار صحیح واحد بازاریابی و فروش با رویکرد برطرف کردن چالشهای پیش رو و نهایتا افزایش سطح فروش در سازمان شماست.
سرفصل های دوره
· مدل مدیریت نیروهای فروش
· ساختارسازمانی و عملیاتی واحد بازاریابی و فروش
· انواع ساختارهای سازمانی واحد بازاریابی و فروش
· جذب و به کارگماری نیروهای بازاریابی و فروش
· طراحی سیستم حقوق ، دستمزد و پورسانت
· ارزیابی و کنترل نیروهای فروش
· تکنیک های مدیریت و رفتار با نیروهای فروش
· کنترل اطلاعات در واحد بازاریابی و فروش
مخاطبین
مدیران و سرپرستان بازاریابی و فروش، مدیران عامل و صاحبان کار و کسب.