آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های کاربردی دوره روانشناسی ارتباط با مشتری و مهارتهای فروش مؤثر

دوره روانشناسی ارتباط با مشتری و مهارتهای فروش مؤثر

معرفی دوره

هر روز شدت و نحوه رقابت بیشتر میشود، مشتریان عصر جدید قدرت تصمیم گیری و حق انتخابشان افزایش یافته است.

نحوه ارتباط با مشتریان نیاز به مهارتهای نو و چند وجهی دارد. در این دوره 32 ساعته به مباحث مهم تعامل شایسته جهت جذب، نگهداری، رشد دادن مشتریان و ارتقای تجربه مؤثر و مفید ایشان و وفادار سازی بیشتر به صورت آموزش، فیلم کارگاه و پرسش و پاسخ اقدام میشود. معلم بازاریابی تجربیات کار و کسب های مختلف در طی بیش از 30 سال گذشته را در این دوره به همراهان منتقل میکنند.

سرفصل های دوره

روانشناسی چیست و چه کاربردی در زندگی شخص و کار و کسب دارد؟

 چرا در مدیریت بر خود در عصر حاضر انقدر مهم شده است، ابعاد مدیریت برخود چه هستند؟

چگونه مدیریت ذهن بر زندگی شخص و کار و کسب تأثیر گذار میشود؟

مدیریت برند شخصی و تأثیر آن بر دوست داشتن بودن از سوی مشتری چگونه است؟

 اصول نفوذ کردن در روح و جان مشتریان چه هستند؟

چگونه تیپ شخصیتی خودمان و مشتریان را بشناسیم و تعامل برقرار کنیم؟

علم ارتباطات را چگونه در کار و کسب پیاده سازی کنیم؟

مهارتهای کلامی و غیر کلامی چه هستند؟

زبان بدن و زبان اندام سازمان چگونه در تعامل شایسته بکار گرفته میشوند؟

اصول،فنون و هنر مذاکرات حرفه ای چه هستند؟

مدیریت جلسات مؤثر چگونه است؟

مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی و مدیریت اعتراض مشتریان چگونه است؟

تحول دیجیتال چیست و ارتباط با آینده سازمان چگونه است؟

هفت تعریف مؤثر و اساسی و کاربردی علم بازاریابی و نحوه پیاده سازی آنها چیست؟

جایگاه فروش در نظام بازاریابی شرکت کجاست؟

وظایف اساسی مدیریت فروش و کارشناسان فروش چه هستند؟

خشنود سازی مشتریان چگونه صورت میگیرد؟

کاربرد فیزیک کوانتوم در ارتباط شایسته با مشتریان چگونه است؟

 معادله انرژی و ارزش در تعامل با مشتریان چیست و چگونه پیاده سازی میشود؟

 مواردهای شش گانه فروش مؤثر چه هستند؟

 چهار مرحله پیش فروش، حین فروش، پس از فروش و جایگاه سازی فروش چه هستند؟

روانشناسی ارتباط با مشتریان به عنوان یک علم کاربردی رشته بین رشته ای از چه علومی بهره می‌گیرد؟

 توصیه های بیست گانه معلم بازاریابی برای روانشناسی ارتباط با مشتری و فروش مؤثر چه هستند؟

مخاطبین

تمامی افرادی که در محل کار با مشتریان خود ارتباط می گیرند

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 نکته افزایش ماندگاری سرمایه های انسانی(کارکنان) و سرمایه های بازار(مشتریان)

سلسه سمینارهای یافته های مدیریت (سری دوم)

وبینار نورولیدرشیب

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی کد 120

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره