آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های جامع دوره جامع برندینگ و مدیریت برند

دوره جامع برندینگ و مدیریت برند

معرفی دوره

مدیریت برند تنها به این که هسته مرکزی برند چیست؟ منتهی نمی شود. متمایز نمودن و نشان دادن مزیت های رقابتی برندتان در مقایسه با رقبا به مشتریان، بیان مستمر و یکپارچه ارزشهای نام تجاری از طریق تبلیغات و چگونگی به باور رساندن بازار هدف در مورد ارزشهای برند،همگی از مواردی هستند که باید توسط مدیران برند و صاحبان کار و کسب لحاظ شود. گاهی یک برند جدید آنقدر خوب عمل می کند که ارزش آن با برندهای موجود در بازار برابری می کند. مدیریت صحیح برند و متمایز ساختن آن باعث می شود بتوانید از رقبا پیشی بگیرید.

سرفصل های دوره

  • بررسی بازار ، رقبا و مصرف کنندگان در گام اول برندسازی
  • برند چیست و برندسازی چیست
  • مفهوم برند ، فلسفه برند ، برند مانترا
  • نام گذاری برند
  • جایگاه سازی برند ( جوهره برند – مدل های جایگاه سازی کلر و کلید برند) ، اهمیت جایگاه سازی صحیح در اقدامات آتی برند)
  • ایجاد تمایز و نقاط تمایز و تشابه در مقایسه با رقبا و نیاز بازار
  • مفاهیم آگاهی و تداعیات برند
  • هویت برند
  • ارزش ویژه برند ، بررسی مدل های دیوید آکر و کوین کلر و بررسی 100 برند برتر دنیا و ....
  • بررسی المان های تاثیر گذار در ارزش برند
  • شخصیت برند بر اساس کهن الگو ها و 12 آرکی تایپ مربوطه با مثال های ملموس
  • توسعه برند بر اساس جایگاه تدوین شده و معماری سبد برند
  • بررسی موردکاوی های موفق و ناموفق در توسعه برند
  • برندسازی در کاروکسب های B2B و خدماتی
  • تطبیق آمیزه های بازاریابی با جایگاه برند
  • ارتباطات اثربخش برند و چطور ارتباطات منجر به ایجاد تصویر خوب یا بد از برند خواهد شد
  • کار پروژه ای شرکت کنندگان بر اساس مفاهیم گرفته شده در کلاس

مخاطبین

  • مدیران بازاریابی
  • صاحبان کار و کسب
  • مدیران برند
  • دانشجویان و علاقه مندان حوزه بازاریابی و فروش

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

مدیریت فروش از نگاه پرویز درگی معلم بازاریابی

دوره جامع مدیریت ارشد کار و کسب کد 110

دوره جامع مدیریت فروش کد 104

دوره جامع کارشناس فروش کد 103

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره