معرفی دوره
مسئول دفتر مدیران و منشیها به عنوان اولین جایگاه ارتباط با ارباب رجوع و مشتریان نقش ارزنده در نشان دادن چهرهای حرفه ای از شرکتها را دارند. بی توجهی به این مهم سبب وارد شدن خسارات سنگین به شرکتها علیرغم دارا بودن محصولات( کالا و خدمات ) با کیفیت شده است.
آموزش مسئول دفتر مدیران و منشیها یک سرمایه گذاری ارزشمند در راستای برند و خودشناسی شرکتها و جذب مشتری و سودآوری است.
در این دوره چهار جلسهای به ارائه تکنیکها و مهارتهای لازم و کاربردی جهت رشد و توسعه این عزیزان و در نتیجه شرکت پرداخت میشود.
سرفصل های دوره
چرا شرکتها به وجود آمدند و نقش آنها در اقتصاد جامعه چگونه است؟
به منشیها و مسئول دفتر مدیران اصطلاحاً نیروهای میز پذیرش گفته میشود. اهمیت میز پذیرش در موفقیت شرکت چیست؟
ارتباط نیروهای میز پذیرش با مدیریت برند و خودشناسی شرکتها چگونه است؟
مدیریت برخورد نظیر مدیریت بیان، مدیریت تیپ ظاهری، مدیریت استرس، مدیریت نظم، مدیریت خشم، مدیریت دانایی و.... در نیروی میز پذیرش چگونه باید باشد؟
علم ارتباطات چیست و مهارتهای ارتباطی نیروهای میز پذیرش چگونه باید باشد؟
زبان بدن و زبان اندام سازمان در ارتباطات با ارباب رجوع شامل چه نکاتی میشود؟
چگونه میتوان مهارتهای روانشناسی را در میز پذیرش بکار برد؟
اختلافات سازمانی در میز پذیرش چه مواردی هستند و راهکارهای اصلاح آنها چیست؟
بیست توصیه اساسی معلم بازاریابی در موفقیت مسئول دفتر مدیران و منشیها چه هستند؟
مخاطبین
مدیر و مسولین دفاتر