معرفی دوره
شناخت رفتار و تحلیل آن ، اولین قدم جهت شناخت خود و شناخت دیگران می باشد ، اگر بدنبال بهبود ارتباطات میان فردی در سازمان می باشیم. می بایست به افراد کمک کنیم که خود را بشناسند و تعریف درستی از ویژگیهای رفتاری خود داشته باشند ، نقاط قوت و قابل بهبود خود را در حوزه رفتار بدانند و در ارتباط با دیگران توان این را داشته باشند که ویژگیهای رفتاری مخاطب را شناخته و دلایل رفتار دیگران را درک نمایند و بتوانند مدل رفتاری خود را با دیگران تطبیق دهند، این فرایند جزء پیچیدهترین و سختترین قسمت ارتباط است و دلیل آن پیچیده بودن انسان است. اگر بتوانیم نوع شخصیت افراد را بشناسیم، بهتر میتوانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم و فروش فوقالعادهای داشته باشیم.
سرفصل های دوره
- تاثیر اصول روانشناسی بر تکنیکهای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران
- تقسیمبندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان
- پیشبینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید
- کسب مهارت عملی شناخت شیوه خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی
- تئوری بازی ها در بازاریابی و فروش
- بایدها و نبایدها در قبال شیوه های مختلف رفتاری مشتریان
- تکنیکهای خاتمه فروش در قبال هر یک از انواع مشتریان
مخاطبین
مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش، ویزیتورهای شرکتهای تولیدی و خدماتی و فارغ التحصیلان گرایشهای مختلف رشته بازایابی