معرفی دوره
مشتریان امروزی خلق و خوهای متفاوت دارند و از همین رو هر کدام از آنها از محصول، خدمات و نیز فروشنده یا شرکت انتظارات خاصی دارند که باید این ویژگیها را شناخت. دانش انیگرام در این زمینه می تواند به ما کمک کند. هر شخصي داراي تيپ شخصيتي غالب است كه در طول عمر او عوض نمي شود. اما مي توانيم رفتار خودمان، كاركنانمان يا مشتريانمان را با استفاده از ابزارهایی چون انیاگرام مديريت كنيم. کمترین چیزی که انیاگرام، ما را راهنمایی می کند، این است که یاد بگیریم چگونه آگاهانه شخصیت ایگو محور خود را به خود بزرگتری تسلیم بکنیم تا اینکه بتوانیم در سفر مقدس زندگی، مسافری هوشمند و آگاه باشیم. در حقیقت، این متضمن ترک چیزی اندک – تیپ شخصیتی ما – برای به دست آوردن هدیه ای بزرگ است:زندهبودن جان و روان.
سرفصل های دوره
1. روانشناسی ارتباط با مشتریان
2. جایگاه ارتباطات در آمیخته بازاریابی
3. نحوه شکل گیری سرنوشت انسان ها
4. شخصیت چیست؟
5. ویژگی های شخصیت
6. شناخت کلی از مدل انیاگرام
7. تشریح مدل انیاگرام
8. خلاصه ای از نقاط مرکزی توجه تیپ ها
9. خلاصه ای از گناهان اصلی تیپ ها
10. خلاصه ای از شیوه های درک تیپ ها
مخاطبین
کارشناسان و مدیران فروش