معرفی دوره
صنعت پخش به دلیل ارتباط دو سویه، از یک طرف با واحدهای تولیدی و از سوی دیگر با مصرفکنندگان، از تخصص و هوش و ظرفیتی برخوردار است که این توان را در سایر تشکلهای صنفی کمتر میتوان دید.در این بین مدیران شعب نقشیموثر در بالندگی و رشد این صنعت ایفا میکنند و نیاز دارند تا با بروز ترین راهکارهای قابل اجرا در بازار ایران، در برخورد با چالشهای مرتبط با صنعت عملکرد مناسبی داشته باشند.
سرفصل های دوره
1. جایگاه مدیران شعب در نظام فروش سازمان ها
2. ویژگی های شعبه های عصر رقابت
3. 10 وظیفه اصلی مدیران شعبه
4. اهمیت و جایگاه مدیریت سیستمی در مدیریت و سرپرستی شعب
5. کنترل عملکرد شعبه
6. شاخص های ارزیابی شعب
مخاطبین
مدیران و سرپرستان فروش و مدیران شعب، مدیران شرکتهای پخش و توزیع
مدارک اعطایی
مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران