آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی سمینارها سمینار نسل جدید نیروی کار و مدیریت اثربخش دهه هفتادی ها (حضوری و آنلاین)

سمینار نسل جدید نیروی کار و مدیریت اثربخش دهه هفتادی ها (حضوری و آنلاین)

معرفی دوره

نسل جدید (Millennials) (دهه شصت و هفتادی ‌های ایران) پس از نسلی متولد شدند که دوران سخت نظامی، انقلابی و مالی جهان را تجربه کردند و به سخت‌کوشی، صرفه‌جویی و تعهد کاری بلندمدت به یک سازمان معروف بودند. اما نسل جدید، جاه‌طلب، باهوش، نخبه و شیفته فناوری است. دهه هفتادی ها ذهنیت منحصربه‌فرد دارند، دهه هفتادی ها تکنولوژی محور هستند، ابزار کارشان سریع و مهارت‌هایشان پیشرفته است.دهه هفتادی ها مشتاق توجه هستند. دهه هفتادی ها اغلب به قدردانی مکرر نیاز دارند. آنها در عمل یک نژاد متفاوت هستند که گاه به بی‌صبری و جاه‌طلبی بیش از حد برای کسب پول، بی‌تفاوتی و گاهی گستاخی نسبت به بزرگ‌ترهای خود در محیط کار متهم می‌شوند.

اما واقعا چنین است؟

چطور میتوان با نسل جدید نیروی کار تعامل سازنده داشت و مدیریتی اثربخش در محیط کار بر آنها داشت؟ برای مدیریت بهتر دهه هفتادی ها چه کارهایی باید انجام داد؟

سرفصل های دوره

از نسل خاموش تا نسل پرچنب و جوش گوگلی  

افسانه‌ها و واقعیت ها در مورد دهه ‌هفتادی ‌ها 

چرا دهه هفتادی ها تهدید نیستند؟  

چرا دهه هفتادی ها آدم فضایی نیستند؟ 

توصیه‌هایی برای تعامل اثربخش با دهه هفتادی ها  

توصیه‌هایی برای مدیریت اثربخش دهه هفتادی ها در محل کار  

توصیه‌هایی برای بازاریابی اثربخش برای دهه هفتادی ها

مخاطبین

مدیران ارشد،مدیرانی میانی،سرپرستان

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام

دوره های مرتبط

سمینار 20 اصل اساسی برای متقاعدسازی از طرف مقابل در کار و کسب

سمینار پیش بینی های اقتصادی پرویز درگی معلم بازاریابی در سال 1404

سمینار از دیوار مخالفت تا قله موافقت

سمینار بازگشت پول از بازار(اعتبار سنجی و وصول مطالبات)

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره