- 
                                                    
                                                    جلسه اول - اصول بازاریابی 13 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه دوم - اصول بازاریابی 23 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه سوم - اصول بازاریابی 33 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه چهارم - بخش پایانی اصول بازاریابی3 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه پنجم - روانشناسی ارتباط با مشتری 13 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه ششم - روانشناسی ارتباط با مشتری 23 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه هفتم - روانشناسی ارتباط با مشتری 33 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه هشتم - آنچه مدیران از تحقیقات بازاریابی باید بدانند3 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه نهم - هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی3 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه دهم - استراتژی بازاریابی3 ساعت
- 
                                                    
                                                    جلسه یازدهم - سیاست گذاری محصول3 ساعت