آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
دکتر سارا میرزایی

دکتر سارا میرزایی

حوزه تدریس:
برندینگ و تبلیغات
دانلود رزومه

درباره استاد

ایمیل : saramirzaee@hotmail.com  

  

تحصیلات :

  • دکترای کسب و کار                              دانشگاه مدیریت سوییس 2010 – 2014
  • کارشناس ارشد کسب و کار                    دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه صنعتی شرف 2004 – 2006
  • کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی            دانشگاه آزاد اسلامی 1372 – 1376
  • دیپلم                                                دبیرستان قوام  1367 – 1371

سوابق کاری :

  • داروگ بین الملل، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، 1395 – تاکنون
  • گروه مشاورین نوا، رئیس هیئت مدیره، 1394 – تاکنون
  • گروه شرکت های طرفه نگار، عضو هیئت مدیره و معاونت بازاریابی، 1393 – 1395
  • فراگستر تجارت ایرانیان (ایران خودرو)، عضو هیئت مدیره و معاونت بازاریابی، 1389 – 1393
  • مشاوره نوآوران داتیک، قائم مقام مدیرعامل، 1387 – 1389
  • داروگ بین الملل، مدیر امور مشتریان، 1383 – 1387
  • PGT، مدیر امور مشتریان، 1382 – 1383
  • آمرا (میتسوبیشی و کونیکا)، مدیرفروش بازاریابی، 1376 – 1382
  • آزمایشگاه تخت جمشید، مسئول بذیرش، 1371 – 1376

تجارب کاری :

  • مشاوره کسب و کارهای مختلف در حوزه توسعه کسب و کار، ارزیابی عملکرد، هدف گذاری، برنامه های فروش و بازاریابی، برندسازی و تبلیغات و تحقیقات
  • تحلیل های مدل های آنالیز فرصت ها و تهدیدها، بررسی بازار و روند بازار، رقبا و رفتار مصرف کنندگان
  • تدوین و برنامه ریزی بودجه سالانه
  • تدوین و تهیه برنامه بازاریابی و استراتژی سازمان و تجزیه اهداف ریز هر واحد
  • مصاحبه، جذل و آموزش تیم های مختلف در واحدهای مختلف مخصوصا فروش و بازاریابی
  • مذاکره و عقد قراردادهای مختلف چه در حوزه بازرگانی و تامین چه در حوزه فروش
  • مدیریت و هدایت کل سازمان و تیم های مختلف در لایه های مدیریتی و کارشناسی
  • مدیریت کل مدیران برند و یا مدیران پروژه در آژانس تبلیغاتی
  • مدیریت پروژه های مختلف و ارائه مشاوره های مختلف به شرکت های مختلف که لیست آنها در ادامه آمده است.
  • تدوین جایگاه سازی برند و بیانیه برند، طراحی و تدوین ماموریت و چشم انداز سازمان و ارزش های یک سازمان
  • تهیه و تدوین استراتژی رسانه
  • تهیه و تدوین برنامه جامع بازاریابی
  • داشتن شبکه ارتباطات حرفه ای و وسیع
  • مدیریت و تخصیص پروژه های مختلف به افراد مختلف و هدایت کردن و ایجاد انگیزه و شاخص های عملکرد تا به نتیجه رساندن بروژه
  • ایجاد انگیزه جهت کار تیمی و کمک به رشد و آموزش کل تیم
  • آموزش مستمر در سازمان

سوابق تدریس، ترجمه و تالیف :

  • سابقه تدریس در دانشگاه علمی کاربردی واحد غرب
  • سابقه تدریس در موسسه بازارسازان  TMBA
  • سابقه تدریس در موسسه آریانا و بهار
  • برگزاری دوره های آموزشی در شرکت های همکاران سیستم،طرفه نگار، دنیا، شادلی، پاکبان، چوپان و ...
  • برگزاری کارگاه های آموزشی در دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب و همچنین دانشگاه های صنعتی شریف و تهران
  • سخنرانی در کنفرانس های متعدد و انتخاب به عنوان 3 سخنران برتر در کنفرانس های بین المللی برند در سال 1388

ترجمه و تالیف و نویسندگی کتاب های زیر :

  • زاگ (چاپ سوم رسیده است)
  • رمز پیروزی در بازارهای امروزی (به چاپ سوم رسیده است)
  • 125 اصل موفقیت وارن بافت (به چاپ چهارم رسیده است)
  • برنده باشیم (به چاپ سوم رسیده است)
  • رمز راهبردی
  • از برند برنده تا برند بازنده
  • آرکی تایپ در بازاریابی (در آمازون و آمریکا به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است)
  • نقش مشاهیر در رشد برندها (به چاپ دوم رسیده است)
  • 3 کتاب دیگر در دست چاپ است.
  • مصاحبه با رادیو در بیش از 20 برنامه
  • مصاحبه با مجلات مختلف
  • بیش از 4 مقاله معتبر چاپ شده در مجلات و کتب های معتبر در خارج از ایران

حوزه های تخصصی :

  • حوزه تخصصی در درجه اول : مشاوره و تدریس در سطح کلان کسب و کار و راه اندازی کسب و کار و موارد پراهمیت در موفقیت یک کسب و کار،بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، فروش و تحقیقات بازار.
  • حوزه تخصصی در درجه دوم :اهمیت دیجیتال در دنیای امروز، برگزاری ایونت ها و اکتیویشن ها.

سوابق مشاوره و برندسازی و تبلیغات :

  • حوزه بانکداری و بیمه :بانک های مسکن، اقتصاد نوین، کشاورزی، ملت و پارسیان و بیمه های ایران و سامان.
  • حوزه فناوری :ال جی، سامسونگ، میله، همکاران سیستم و طرفه نگار، توشیبا، نوکیا، همراه اول، نفوس، هوآوی، ایرانسل.
  • صنعت، سلولوزی، شوینده و آرایشی بهداشتی :گروه صنعتی گلرنگ، پاکسان، مبارک، پنبه ریز، هنکل و یونیلیور، طبیعت زنده(سینره و اینلی)، لورآل و میبلین.
  • صنایع غذایی: کاله، چی توز، پاکبان، چوپان، سحرخیز، بهشهر، کرافت، نستله، شادلی، اسپوتا، مهرام، گالینابلانکا، ب آ، آوند، دومینو، دنون، آران، شبنا، زرماکارون، سمیه، عقاب.
  • حوزه خودرویی:ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، پرشیا خودرو، فومن شیمی.
  • حوزه پوشاک :جامینه، گیوا، گراد.
  • حوزه ساختمانی :کاشی حافظ، کناف.

 

 

آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره