آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
دکتر سید سعید میرواحدی

دکتر سید سعید میرواحدی

حوزه تدریس:
بازاریابی، تحقیقات بازاریابی و بازاریابی کارآفرینانه
دانلود رزومه

درباره استاد

  • عضو هیات علمی گروه کارآفرینی، دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی تهران
  • سوابق تحصيلي:
    • دکترای مدیریت گرایش کارآفرینی و بازاریابی، دانشگاه کنتربری نیوزیلند
    • استاد راهنما: دکتر سوزی موریش
    • Thesis Title: An investigation into the role of serendipity, effectuation and entrepreneurial marketing in fast-growth entrepreneurial firms
    • كارشناسي‌ارشد مديريت بازرگاني، گرايش بازاريابي بین الملل، دانشگاه شاهد تهران.
    • عنوان پايان نامه: طراحي الگوي تدوين استراتژي توسعه صادرات خودرو با بهره‌گيري از منطق فازي (مورد مطالعه: شركت سايپا) استاد راهنما: دکتر عبدالرضا بیگی نیا. استاد مشاور: دکتر احمد روستا
    • كارشناسي مديريت بازرگاني، دانشگاه شهيد بهشتي تهران.
  • سوابق دانشگاهی:
    • عضو هیات علمی گروه کارآفرینی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی تهران- شهریور 1394 تا کنون.
    • تدریس دروس الگوهای تصمیم‌گیری کارآفرینان، تئوریهای کارآفرینی، بازاریابی و تحقیقات بازار، مدیریت استراتژیک، تحلیل محیط کسب و کار در ایران، مبانی سازمان و مدیریت، زبان تخصصی مدیریت و کاربرد کامپیوتر در مدیریت.
    • عضو هیات علمی و مدیر گروه کارآفرینی فرهنگی، دانشکده کارآفرینی هنر و گردشگردی. دانشگاه هنر اصفهان. مهر 1393 تا شهریور 1394
    • تدریس دروس مبانی کارآفرینی، کارآفرینی پیشرفته، زبان تخصصی، روش تحقیق و مساله شناسی کارآفرینی در ایران.
  • تالیف کتاب:
    • طغرایی، محمدتقی. میرواحدی، سیدسعید. هاشمی، سمیه. عزیزی، فرشته. نیک‌نژاد، بهنام. حبیبی‌راد، امین. (1395). کارگاه کارآفرینی و تولید (کتاب درسی پایه دهم دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش)، تهران، شرکت چاپ و نشر کتابهای درسی ایران
    • موسوی، ندا. میرواحدی، سیدسعید. (1395). نبایدهای کسب و کارهای کوچک و کارآفرینانه، تهران، انتشارات بازاریابی
    • میرواحدی، سیدسعید. نوراله اوقلی، رقیه. (1390). تکنیک‌های تحلیلی در تحقیقات بازاریابی، تهران، انتشارات آییژ
    • درگی، پرویز. میرواحدی، سیدسعید. (1388). کلینیک محصول، آزمون بازاریابی محصولات جدید، تهران، انتشارات رسا
    • اسداللهی، علی. میرواحدی، سیدسعید. (1385). مدیریت مالی، تهران، انتشارات مدرسان شریف (چاپ هفتم)
  • ترجمه کتاب:
    • دیویدسون، پر، آکتنهاگن، لئونا و نالدی، لوسیا (2011)، مفهوم رشد در شرکتهای کوچک و کارآفرینانه، ترجمه: سیدسعید میرواحدی و فرهاد طهماسبی (1396)، تهران، انتشارات موسسه علمی دانش پژوهان برین
  • مقالات:
    • میرواحدی، سیدسعید. اسفندیاری بیات، الهام. (1395). بررسی پتانسیل کارآفرینی گردشگری فرهنگی در جامعه عشایر قشقایی ایران. گردشگری و توسعه, 2 (3)، 78-62.
    • میرواحدی، سیدسعید. نوری، نعیمه. (پذیرش). شناسایی چالش های انکوباتورهای هنری در حمایت از کسب و کارهای هنری (مورد مطالعه: انکوباتور دانشگاه هنر اصفهان)، اندیشه مدیریت راهبردی
    • میرواحدی، سیدسعید، طغرایی، محمدتقی، سنجریان، زهرا (1395). شناسايي عوامل مؤثر بر تشخيص فرصت‌هاي کارآفرينانه‌ي صادرات فرش دستباف ايران (مطالعه موردي: فرش دستباف اصفهان)، بررسی‌های بازرگانی. 14(77)، 29-39
    • میرواحدی، سیدسعید، طغرایی، محمدتقی، سنجریان، زهرا (1395). بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه، کارآفرینی در کشاورزی. 4(1), 53-74. doi:10.22069/jead.2017.11906.1214
    • میرواحدی، سیدسعید. اصلی‌پور، حسین. (1396). تجربه خدمات عمومی نوآورانه و الکترونیک در نیوزیلند، ارائه شده در اولین همایش ملی تعالی خدمات عمومی
    • Mirvahedi, S. Morrish, S. (2013). Are Fast Growth Firms Lucky or Entrepreneurial?. Presented in the Australian & New Zealand Marketing Academy conference. Auckland, New Zealand
    • Mirvahedi, S. (2013) “A pathway of fast-growth in entrepreneurial firms: Investigation the role of serendipity, effectuation, and entrepreneurial marketing” Presented in doctoral colloquium of Australian & New Zealand Marketing Academy conference. Auckland, New Zealand
    • Mirvahedi, S. Morrish, S. (2013). The Role of Serendipity in Fast Growth Entrepreneurial Firms. . Presented in the Academy of Marketing annual conference. Cardiff, UK
    • Mirvahedi, S. Morrish, Sussie. (2012) “Serendipity, Effectuation, and Fast Growth Entrepreneurial Firms “. Presented in doctoral consortium of international conference for small business (ICSB), Wellington, New Zealand
    • میرواحدی، سیدسعید. (1391). مدل مفهومی رشد سریع در شرکت‌های کارآفرینی، ارائه شده در دومین کنفرانس کارآفرینی دانشجویی کشور، تهران، دانشگاه شاهد
    • درگی، پرویز. میرواحدی، سیدسعید. (1388). مدل‌هاي قيمت گذاري کالا و خدمات در تحقیقات كلينيك محصول، دوماهنامه توسعه مهندسی بازار، سال سوم، شماره نهم، صص20-23.
    • میرواحدی، سیدسعید (1388) IKEAتبلور مشتري نوازي، روزنامه سرمایه، شماره 930، ص 12.
    • بیگی نیا، عبدالرضا. روستا، احمد. میرواحدی، سیدسعید(1385). طراحي الگويي براي شناسايي و انتخاب بازارهاي هدف صادرات خودرو با استفاده از منطق فازي، ارائه شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران
    • مومنی، علی. میرواحدی، سیدسعید. (1384). سناریوهای پیش روی صنعت خودروی ایران، ماهنامه اندیشه ‌گستر سایپا شماره 53، صص 12-18.
    • میرواحدی، سیدسعید. (1384) چالش‌هاي مديريت نام تجاري در صنعت خودرو، ماهنامه انديشه گستر سايپا، شماره 52، صص 19-22.
    • شاهرودی، کامبیز، میرواحدی، سیدسعید. (1384) استراتژی پلتفرم مشترك، ماهنامه انديشه گستر سايپا، شماره 46، صص 6-13.
    • میرواحدی، سیدسعید. جعفرزاده، حبیب. (1383) مدل مفهومي رفتار مصرف كنندگان كالاهاي تجملي، ماهنامه عصر بازاريابي و تبليغات، سال سوم، شماره 10، صص 48-52.
  • سخنرانی و کارگاه:
    • کارشناس صدا و سیما، مباحث کارآفرینی و کسب و کار
    • نبایدهای نگارش پایان‌نامه‌های رشته مدیریت. کارگاه هفته پژوهش. آذر 95. دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی
    • کارگاه کارآفرینی و بهره برداری از فرصتها. آذر 94 بندر کنگ
    • کارگاه آموزشی ارائه حرفه‌ای دستاوردهای پژوهشی. کارگاه به مناسبت هفته پژوهش. آذر 94. دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی
    • کارگاه آموزشی نحوه نگارش متون علمی. دانشکده کارآفرینی هنر و گردشگری. دانشگاه هنر اصفهان. اردیبهشت 1394
    • کارگاه آموزشی استفاده از نرم‌افزار EndNote در استناددهی متون علمی. دانشکده کارآفرینی هنر و گردشگری. دانشگاه هنر اصفهان. آذر ماه 1393
    • موانع کارآفرینی. سخنرانی در سمینار کارآفرینی، اشتغال و فرصتهای سرمایه گذاری. آذر 1394. بندر کنگ و بندر لنگه
    • نقش شانس در کارآفرینی. سخنرانی هفته پژوهش. آذر 94. دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی
    • کارآفرینی و چالشها. سخنرانی به مناسبت روز کارآفرینی در همایش سازمان فنی و حرفه ای کشور. مرداد 1394
    • اهمیت کارآفرینی در هنر. سخنرانی در کمیته کارآفرینی و اقتصاد هنر. نخستین همایش بین‌المللی هنر و صناعات در فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی. دانشگاه هنر اصفهان. اردیبهشت 1394
    • کشف و بهره‌برداری از فرصتهای کارآفرینانه. سخنرانی هفته پژوهش. دانشگاه هنر اصفهان. آذرماه 1393
    • چالشهای بازاریابی و فروش. سخنرانی در همایش کارکنان بانک آینده. آذرماه 1393
    • دلایل رشد سریع در شرکتهای کارآفرینانه. سخنرانی انجمن علمی. دانشکده مهندسی صنایع. دانشگاه صنعتی شریف. آبان 1392
    • کارگاه آموزشی استفاده از متد Causal Mapping با استفاده از نرم‌افزار Decision Explorer . دانشگاه کنتربری نیوزیلند. 2014
  • دوره‌های آزاد:
    • طراحی و اجرای دوره کوتاه مدت (24 ساعت) راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای جدید. آموزشگاه بازارسازان. اردیبهشت 1394
    • تدریس در دوره‌های آزاد آموزشگاه بازارسازان. دروس سنجش رضایت مشتریان، تحقیقات بازاریابی، توسعه محصولات جدید. 1393 و 1394
    • تدریس در دوره‌های آزاد شرکت TMBAدر دانشگاه تهران، دروس بازاریابی و تحقیقات بازار. 1388 و 1389
    • تدریس در دوره‌های آزاد مجتمع فرهنگی تهران. دروس بازاریابی و تحقیقات بازار. 1384 تا 1386
  • جوایز آکادمیک:
    • 2013-Academy of Marketing PhD students’ bursary (€ 300)
    • 2013-Research committee grant, University of Canterbury (NZ$ 1,000)
    • 2011-Department grant, University of Canterbury (NZ$ 1,500)
    • 2011-University of Canterbury International Doctoral Scholarship (NZ$ 25,000 p.a)
  • داوری مقالات علمی:
    • عضو پنل داوری مقالات فصلنامه مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)
    • عضو پنل داوری مجله International Journal of Management Practice (IJMP)
  • سوابق اجرایی:
    • مدير توسعه بازار و کارشناس‌ارشد تحقیقات بازاریابی. شرکت 1387 تا 1389 (فعال در زمینه مشاوره، آموزش و تحقیقات بازاریابی)
    • مدیر عامل شرکت تدبیر توسعه بازارنگر (فعال در زمینه مشاوره، آموزش و تحقیقات بازاریابی) 1388
    • مدير بازاريابي. شركت پگاه‌سيستم. 1386 تا 1387 (فعال در زمينه‌ي IT و توليد نرم‌افزارهاي اداري و بازرگاني)
    • كارشناس بازاريابي و تحقيقات بازاريابي. مركز مطالعات و برنامه‌ريزي استراتژيك گروه خودروسازي سايپا. 1383-1386
  • سوابق مهم تحقیقاتیو پژوهشي:
    • دستیار تحقیق در پژوهش " وضعیت کسب و کارهای کوچک بعد از زلزله نیوزیلند"، دانشگاه کنتربری نیوزیلند، 2012
    • عضو تيم ارزيابي تجاري، تيم مذاکره و تيم طرح تجاري پروژه احداث خط توليد خودرو در کشور ونزوئلا- شرکت سايپا
    • عضو تيم ارزيابي تجاري و طرح تجاري پروژه احداث خط توليد خودرو در کشور سريلانکا- شرکت سايپا
    • عضو کميته تدوين برنامه استراتژيک صادرات در شرکت سايپا
    • مدير اجرايي برگزاري دو كلينيك خودروي جديد و مشاور و ناظر برگزاري چهار كلينيك خودرو در شرکت سایپا
    • مشاور و ناظر علمي برگزاري كلينيك خودروي جديد در کشورهاي ونزوئلا و سوريه
    • نماينده كارفرما و عضو كميته علمي پروژه" رضايت سنجي مستمر از مشتريان شركت سايپا"- 1384
    • نماينده کارفرما و ناظر پروژه "تدوين نظام يكپارچه ارتباطات بازاريابي در شركت سايپا"- 1385و1384
    • ناظر پروژه "علل انصراف از خريد مشتريان شركت سايپا"- مجري: مرکز افکارسنجي دانشجويان ايران- 1383
    • مدير پروژه "طراحي شاخص‌هاي رضايت مشتريان رستوران‌هاي زنجيره‌اي" - کارفرما شرکت پديده راهبران پارس- 1385
آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
مرا بخاطر بسپار
ورود با رمز یکبار مصرف
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره