معرفی دوره
هر روزکه میگذرد دامنۀ ارتباطات من و شما ، شرکت ما ، سازمان ما ، مؤسسۀ ما ، دولت ما با «دیگران» گسترده تر و پیچیده تر میشود.اگر بخواهیم این همه ارتباطاتگسترده و پیچیده را بخوبی اداره کنیم باید ابزار آن را بلد باشیم . ابزار این کار «مذاکره » است.
سرفصل های دوره
1) انواع مدلهای مذاکره و شرح مبانی هر یک (مدلهای شوپنهاور، کراس و هاروارد)
2) اصول مذاکرات حرفه ای مبتنی بر مدل هاروارد
3) اصول مذاکرات رسمی و غیر رسمی
4) مذاکره کنندگان، مدل های رفتاری و نقشهای ایشان
5) دامها و حیله های مذاکره و راه های مقابله با آن (70 ترفند)
6) آداب مذاکرات حرفه ای
7) مهارت تنفس، تفسیر چهره، کنترل چهره، استفاده از برون فکنی عواطف چهره
8) چکه های آوایی، آنالیز case های مختلف و تفسیر اشارات و حرکات بدن
9) تفسیر اشارات و حرکات بدن بر مبنای فیزیولوژی، سناریو نویسی و هیجانات تلفیقی
10) جلسه آخر: مورد کاوی، بررسی تجارب و مسائل کارآموزان در قالب مباحث گروهی
همراه با کارگاه های عملی و فیلم های تحلیلی
مخاطبین
مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی