معرفی دوره
بهترین برنامه های بازاریابی و فروش زمانی ارزش پیدا می کنند که بخوبی اجرا و کنترل شوند در غیر اینصورت هیچ ارزشی ندارند.
در این سمینار اصول اجرای بهره ور و کنترل شایسته در راستای اهداف کار و کسب ارائه خواهد شد.
تجربیات 35 ساله مدرس در مدیریت و مشاوره سازمان ها در این سمینار ارائه را کاربردی خواهند کرد.
سرفصل های دوره
بازاریابی و فروش در کاربرد
2. چرا به آیین اجرا در بازاریابی و فروش نیاز داریم؟
3. بلوک های اجرای شایسته در بازاریابی و فروش
4. رفتارهای هفت گانه مدیران بازاریابی و فروش در اجرای بهره ور
5. مهم ترین وظیفه مدیران بازاریابی و فروش در کسب نتایج مؤثر چه هستند؟
6. سه فرآیند محوری آیین اجرا در بازاریابی و فروش
7. تدوین استراتژی اجرا و برقراری ارتباط آن با کارکنان
8. سوالات اساسی در مدیریت کنترل عملیات بازاریابی و فروش
9. نسبت های مالی و کارآیی در بازاریابی و فروش
10. بیست توصیه معلم بازاریابی در اجرا و کنترل بهره ور
مخاطبین
مدیران بازاریابی ، مدیران توسعه بازار ، مدیران فروش