معرفی دوره
برعهدهگرفتن رهبری یک تیم حرفهای فروش، نیازمند اعتماد به نفس بالا، برنامهریزی راهبردی، ذهنیت استراتژیک، ارتباط شفاف و کارآمد، یادگیری، یادگیریزدایی و یاددهی و بسیاری دیگر از مهارتهای تخصصی است.
سرفصل های دوره
جايگاه فروش در علم ماركتينگ و طراحي ارتباطات حوزه فروش
هوش هیجانی و تیپ شناسی شخصیتی
دیجیتال مارکتینگ
برنامهریزی و ساماندهی نیروهای فروش
مدیریت تبلیغات در فروش
اصول و مبانی مدیریت منابع انسانی فروش- جذب، استخدام و نگهداشت
ارزیابی و مدیریت عملکرد نیروهای فروش
مديريت وصول مطالبات
مهندسی فروش
مهارت های رهبری اثربخش نیروهای فروش
رفتار مصرف کننده
آشنایی با مباحث مالی و حسابداری فروش
اصول و فنون مذاكرات حرفه اي فروش
راهکارهای مقابله با دامهای مذاکره در فروش
وظایف و مسئولیت های مدیران شعبه در سازمان فروش
مدیریت خدمات پس از فروش و وفادارسازی مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت تجربه مشتری (CEM)
اندازه گیری رضایت مشتری (CSM)
سمینار پیش بینی های اقتصادی معلم بازاریابی و توصیه های کاربردی
مخاطبین
مدیران و سرپرستان فروش، مدیران شرکتهای پخش و توزیع، کارشناسان فروش، نمایندگان فروش، مدیران فروشگاه
مدارک اعطایی
کارت بینالمللی مهارتآموزی سازمان فنی و حرفهای کشور (قابل ترجمه)