آموزشگاه بازارسازان

دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
برای آغاز جستجو حداقل دو حرف تایپ کنید.
  • صفحه اصلی
  • دوره‌های آموزشی
    • دوره‌های آموزشی
    • تقویم آموزشی
    • دوره‌های مجازی بازاریاد
    • درخواست دوره آموزشی
  • هیأت علمی
  • مشتریان ما
  • وبلاگ
  • استعلام گواهینامه
  • دانلود تقویم آموزشی
  • مقالات آموزشی
  • همکاری با ما
  • درباره ما
  • تماس با ما
سیستم کسب درآمد آموزشگاه مجازی
خانه دسته بندی دوره های آموزشی دوره‌های جامع پرورش محقق بازاریابی با رویکرد تحلیل داده و هوش تجاری BI (حضوری)

پرورش محقق بازاریابی با رویکرد تحلیل داده و هوش تجاری BI (حضوری)

معرفی دوره

در دنیای کنونی و به واسطه تغییرات لحظه ای و افزایش رقابت در اکثر بازارها، کار و کسب هایی موفق خواهند بود که تصمیمات و برنامه ریزی های خود را  براساس اطلاعات دقیق اتخاذ کنند. هر کار و کسبی می بایست جایگاه برند خود و همچنین رقبا را در بازار بررسی کند و دغدغه ها، نیازها و الگوهای خرید و مصرف مخاطب هدف خود را بشناسد و بر اساس این اطلاعات تصمیمات نهایی در مورد استراتژی های فروش، بازاریابی، تبلیغات خود را اتخاذ کند. برای این منظور نیاز است تا یک متخصص تحقیقات بازار در کنار کار و کسب ها باشد.

دوره جامع تحقیقات بازار آموزشگاه بازارسازان با تکیه بر تجربه اساتید این دوره با هدف پرورش محقق بازار طراحی شده است. در تمامی دوره هایی که پیش از این در حوزه تحقیقات یازار برگزار شده است. تاکید دوره بر آموزش روش تحقیق بوده است اما در این دوره در نظر داریم تا علاوه بر تدریس جامع روش تحقیق،72 ساعت آموزش تحلیل دیتا و نرم افزارهای حوزه هوش تجاری BI داشته باشیم. برای این دوره یک پروژه واقعی در نظر گرفته شده است که قدم به قدم با آموزش دوره این پروژه را پیش می بریم تا در انتهای پروژه دانش آموختگان تجربه اجرای یک پروژه واقعی را داشته باشند.

سرفصل های دوره

روش تحقیق:

سیستم اطلاعات بازاریابی و مبانی تحقیقات بازاریابی--1 جلسه----معلم بازاریابی پرویز درگی

آشنایی با پروسه تحقیقات بازار،و هنر تعیین مساله تحقیقات بازارگروه بندی وتیم سازی با هدف تعریف پروژه کلاس---1 جلسه---استاد معصومه احمدی

روش های تحقیقات بازار:تحقیقات کمی--2 جلسه---استاد معصومه احمدی

آمار و احتمالات و کاربردهای آن در تحقیقات بازار--1 جلسه---استاد سولماز خواجه پور

آموزش پروپوزال و  RFP------1 جلسه---استاد معصومه احمدی

روش های تحقیقات بازار:تحقیقات بازار کیفی،گروه کانونی،مصاحبه عمیق (نورومارکتینگ،EEG-EYE-TRACKING)-----1 جلسه---استاد مسعود نصرت آبادی

 

 

روش تحلیل دیتا:

 اکسل پیشرفته در تحلیل دیتا----4 جلسه---استاد محمد رضا فضلی

آموزش تحلیل دیتا با نرم افزار هوش تجاری تبلو----4 جلسه---استاد معصومه احمدی

آموزش تحلیل دیتا با نرم افزار هوش تجاری پاور بی آی---5 جلسه----استاد محمدر رضا فضلی

کارگاه تحلیل دیتای پروژه کلاسی----1 جلسه---استاد معصومه احمدی

 

گزارش نویسی در تحقیقات بازار:

کارگاه:بررسی یک کیس واقعی تحقیقات بازار از ابتدا تا انتها در کلاس--1 جلسه--استاد معصومه احمدی

دفاع از نتایج تحقیقات بازار---- ا جلسه--معلم بازاریابی پرویز درگی و استاد معصومه احمدی

مخاطبین

مدیران بازاریابی، مدیران تحقیقات بازار، کارشناسان بازاریابی، کارشناسان تحقیقات بازار، و تمامی دانشجویان و کارشناسانی که به دنبال کسب فرصت برای ورود به حیطه تحقیقات بازار هستند.

مدارک اعطایی

مدرک رسمی و دوزبانه آموزشگاه بازارسازان با امضاء رئیس انجمن مدیریت کسب و کار ایران
دیدگاه

اشتراک در شبکه های اجتماعی

  • واتس آپ
  • لینکداین
  • تلگرام
21 فروردین 1402
اضافه کردن به تقویم
تاریخ شروع
21 فروردین 1402 (سه شنبه ها ساعت 16 تا 19)
طول دوره
92 ساعت (25 جلسه)
قیمت
16880000 تومان
اطلاعات بیشتر
دانلود سرفصل‌های دوره
دسته بندی ها
دوره‌های جامع
اساتید
پرویز درگی
محمدرضا فضلي خلف
معصومه احمدی فخر
سولماز خواجه پور
کارشناس آموزشی
admin
محل برگزاری
آموزشگاه بازارسازان
درصورت تمایل به پرداخت اقساطی شهریه با آموزشگاه تماس بگیرید.

دوره های مرتبط

پرورش متخصص حقوقی قراردادها در شرکت های تجاری

روان شناسی دیجیتال و تحلیل رفتار کاربران

دوره جامع مدیریت فروش

پرورش محقق بازاریابی با رویکرد تحلیل داده و هوش تجاری BI (حضوری)

فرصت‌های شغلی مرتبط

پشتیبان مشتریان

روابط عمومی / ارتباطات /خدمات مشتریان
رشت

کارشناس روابط عمومی

روابط عمومی / ارتباطات /خدمات مشتریان
تهران

کارشناس فروش تلفنی

روابط عمومی / ارتباطات /خدمات مشتریان
تهران

کارشناس بازاریابی و فروش

روابط عمومی / ارتباطات /خدمات مشتریان
آموزشگاه بازارسازان، یکی از اعضای گروه TMBA است. خدمات گروه TMBA ، تحت مدیریت پرویز درگی و متمرکز بر آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر در حوزه بازاریابی و فروش است. ماهیت این خدمات، شرایطی را فراهم ساخته که گروه TMBA همواره با چالشها و مسائل بازار ایران سر و کار داشته و به سفارش کارفرمایان خود، در پی راهکارهای هوشمندانه و کارآمد باشد.
تلفن 021 - 66028401 - 4

وبسایت‌های ما

  • پرتال TMBA
  • مرکز استعدادشناسی و کاریابی بازارشناسان
  • فروشگاه کتاب بازاریابی
  • دپارتمان تحقیقات بازاریابی
  • سامانه آموزش آنلاین بازاریاد
دانلود کاتالوگ TMBA
دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت TMBA می‌باشد.
قوانین ثبت نام
ورود به سامانه دانشجویی بازارسازان
کاربر جدید هستید؟
ثبت نام در سامانه دانشجویی بازارسازان
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
یادآوری کلمه عبور
یا
قبلا در سامانه دانشجویی بازارسازان ثبت‌نام کرده‌اید؟
کد فعال‌سازی
اگر کد فعال‌سازی ارسال نشد، دوباره