دوره پرورش متخصص بازاریابی با معلم بازاریابی (با نگرش بازار ایران) » آموزشگاه بازارسازان | مرکز آموزش مهارت های بازاریابی و فروش
  • برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام


دوره پرورش متخصص بازاریابی با معلم بازاریابی (با نگرش بازار ایران)


دوره پرورش متخصص بازار در 30 جلسه 5 ساعته (150 ساعت)  توسط معلم بازاریابی پرویز درگی رییس انجمن علمی بازاریابی و برای تعداد معدودی از علاقمندان برگزار خواهد شد.

 در این دوره علاوه بر آموزش تمام تکنیک های بازاریابی و فروش در بازار ایران، مهارت های ارائه مشاوره به کاروکسب ها، مباحث منتورینگ و کوچینگ نیز ارائه خواهد شد. در طی دوره  معلم بازاریابی در یک گروه مجازی پاسخگوی سؤالات دانش پذیران خواهند بود و  با چندین تن از متخصصان دانشگاه بازار در محل کاروکسب شان برنامه ملاقات حضوری خواهند داشت و ضمن بازدید از محیط کاروکسب‌های ایشان، از تجربیات‌شان بهره‌مند خواهند شد، همچنین دورهمی های کتابخوانی، انتقال تجربیات و مطالعات موردی و انتقال فوت و فن های حل مسائل کاروکسب ها و مباحث استادی بازار نیز از موضوعات دیگر این دوره می باشد. 

مدت دوره یکسال وکلاس‌های حضوری یک هفته در میان به مدت پنج ساعت در صبح های چهارشنبه برگزار خواهد شد.

هزینه دوره  18 میلیون تومان می باشد که درصورت پرداخت نقدی شامل  15% تخفیف و به مبلغ پانزده میلیون و سیصد هزار تومان خواهد بود. پیش پرداخت در هنگام ثبت نام 4میلیون تومان و مابقی مبلغ طی هفت فقره چک به مبلغ 2میلیون در هفت ماه متوالی از پایان ماه اول محاسبه می گردد.

 

تاریخ مصاحبه حضوری : چهارشنبه نوزده دی

تاریخ شروع دوره: چهارشنبه بیست و ششم دی ماه

•اهداف:

کسب دانش و اطلاعات تخصصي به روز در حوزه های نوین مدیریت و کار و کسب

کسب مهارت اجرایی در حوزه های مدیریتی 

کسب بينش و نگرش عميق در حوزه کسب و کار جهت راه اندازی کسب و کار جدید و یا توسعه و گسترش کسب و کارهای موجود

 

•محتوا:

 

1.اصول بازاریابی

2.آشنایی با تحقیقات بازاریابی

3.استراتژی بازاریابی

4.مدیریت ترویج و ارتباطات

5.مدیریت توزیع و پخش

6.مدیریت قیمت گذاری

7.سیاست محصول

8.لانچ محصول جدید

9.مدیریت فروش

10.مهندسی و پیش بینی فروش

11.هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی

12.تکنیک های فرصت یابی در بازاریابی و فروش

13.اجرا و کنترل مدیریت بازاریابی و فروش

14.نورومارکتینگ

15.مذاکرات فروش بر پایه نورومارکتینگ

16.بازاریابی خدمات

17.بازاریابی صنعتی

18.روانشناسی ارتباط با مشتری

19.مدیریت منابع انسانی بر نیروهای بازاریابی و فروش

20.آموزه های نو در بازاریابی

21.مارکتینگ پلن

22.تحلیل محیط کار و کسب

23.مدیریت صادرات

24.بازاریابی بین الملل

25.رفتار مصرف کننده

26.مدیریت برند

27.مدیریت وصول مطالبات

28.بازاریابی میدانی

29.بازاریابی حسی

30.اندازه گیری رضایت مشتری (CSM) 

31.مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

 

32.مدیریت تجربه مشتری (CEM)
parvash.pdf [390.84 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 38)

 

0 دیدگاه :

سامانه آموزش آنلاین بازاریاد