دوره روانشناسی ارتباط با مشتری در بحران اقتصادی » آموزشگاه بازارسازان | مرکز آموزش مهارت های بازاریابی و فروش
  • برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام


دوره روانشناسی ارتباط با مشتری در بحران اقتصادی


 

 

کارگاه دو روزه  روانشناسی ارتباط با مشتریان در دوران بحران اقتصادی

 

هدف: مشتریان دلیل اصلی وجود هر کسب و کاری هستند. رضایت و خشنودی ایشان سبب بقای سازمان می‌شود و آنها را به سفیر برند ما تبدیل می‌کند. مشتریان انتظارات و روحیات متفاوتی دارند لذا در مواردی نسبت به عملکرد سازمان ناراضی و شاکی می‌شوند. روانشناسی ارتباط با مشتریان و مدیریت اعتراضات ایشان به نحوی که آن‌ها را به دوست سازمان تبدیل کند تحت عنوان مهارتهای ارتباط با مشتری در این سمینار تدریس می‌گردد.

 

• مخاطبان: مدیران بازاریابی و فروش، مدیران منابع انسانی ، کارشناسان بازاریابی و فروش و منابع انسانی، فروشندگان 

 

• محتوا:

 

1. مفاهیم کاربردی روانشناسی- ارتباطات- بازاریابی- مشتری نوازی

2. رکود، بحران و فروپاشی

3. نقش های منابع انسانی سازمان در دوران بحران اقتصادی در ارتباط با مشتریان

4. مدیریت استرس و بحران اقتصادی

5. اهمیت مشتری و مشتری‌نوازی در بازار رقابتی

6. تفاوت مشتریان ناراضی و مشتریان شاکی

7. ویژگی‌ها و خصوصیات افرادی که با مشتریان مذاکره می‌کنند

8. شناخت تیپ شخصیتی نیروهای مرتبط با مشتریان

9. شناخت تیپ شخصیتی مشتریان و نحوه مدیریت آنها

10. مدیریت اعتراض مشتریان از A تا Z و مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی

11. انواع مشتریان شاکی و راهکارهای ارتباطی با هر یک از آنها

12. انواع مهارت های کلامی و ارتباط آن با بحران اقتصادی 

13. توصیه‌های اساسی و کاربردی در مهارتهای ارتباط با مشتریان در دوران بحران اقتصادی  

 

• مدت دوره:  16 ساعت 

• تاریخ برگزاری: 15 و 16 آذر (پنج شنبه و جمعه) از ساعت 8:30 صبح تا 18 (از ساعت 13 تا 14 ساعت استراحت و ناهار) 

• مدرس: پرویز درگی 

• شهریه :7.200.000ریال ( هفتصد و بیست هزار تومان) 
____.pdf [300.44 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 22)

 

 

 

 

0 دیدگاه :

سامانه آموزش آنلاین بازاریاد