طراحی کمپین های تبلیغاتی » آموزشگاه بازارسازان | مرکز آموزش مهارت های بازاریابی و فروش
  • برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام


طراحی کمپین های تبلیغاتی


 

دوره آموزشی طراحی کمپین های تبلیغاتی

 

تبلیغات جایگاهی بسیار ویژه در فرآیندهای بازاریابی‌ دارد و موجب ترویج یک ایده کالا یا خدمت در میان متقاضیان می‌شود. اینکه محصولات و خدمات یک شرکت تا چقدر فوق العاده هستند بی اهمیت است؛ اگر این محصولات را تبلیغ نکنند چرا که هیچ کس در مورد این محصولات چیزی نخواهد دانست. هدف از هر کمپین تبلیغاتی دستیابی به بیشترین مخاطب ممکن و جذب حداکثری مشتریان جدید با هزینه ای متناسب است. کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. کمپین های بازاریابی به صاحبان کار و کسب و تیم هایشان کمک می کنند تا بهترین استراتژی های ترفیع را برای محصولات و خدمات شرکت مشخص کنند . اجرای کمپین های تبلیغاتی سه هدف اصلی را دنبال میکند:

- آگاه کردن مردم نسبت به محصول

- متقاعد کردن آنها به خرید محصول

- فراهم ساختن شرایطی که محصولاتمان برای افراد در دسترس باشد

 

• محتوای دوره :

 

1. جایگاه کمپین در تبلیغات، آشنائی با مفهوم 5 ام و مفاهیم سیستمی برگرفته از آن

2. آشنائی با اصل آناکارنینا

3. تحقیق بازار و رقبا و مخاطبان (مصرف کنندگان و تاثیرگذاران در خرید)

4. تعیین اهداف کمپین عوامل تاثیرگذار در هدفگذاری، تاثیر منحنی عمر محصول در اهداف کمپین، آسیب شناسی هدف گذاری (ارائه موارد مطالعاتی)

5. طراحی پیام در کمپین، شکل گیری پیام در رسانه های مختلف، پیام در موقعیتهای مختلف، روشهای تعیین بودجه کمپین، شروع کار عملی ( هر گروه یک کمپین)

6. روشهای برنامه ریزی رسانه ای در کمپین با توجه به شرایط، بودجه و اهداف ATL,BTL,TTL

7. تبلیغات چریکی یا رسانه های چریکی؟ 

8. مفهوم IMC ، طراحی پیام برای کمپین در رسانه های مختلف (ارائه مورد مطالعاتی) 

9. استفاده از ابزارهای ترویج برای پیام رسانی در کمپین

10. ارزیابی کمپین، انعطاف پذیری کمپین، سناریوهای محتمل در شرایط بحرانی، پروپوزال نویسی و استخراج بریف، نحوه ارائه و پاسخگویی به ایرادات مشتری

11. بررسی نهائی کمپینهای دانشجویان و ارائه نمرات 

 

 

• مدت  دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)

• گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

• تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 66028401 و 2-66028111

• نشانی سایت: Marketingschool.ir

 

 

• شرایط ثبت نام مالی: 

شهریه : 6.500.000 هزار ریال (ششصد و پنجاه هزار تومان)

 

 

شرایط تخفیف:

در صورت پرداخت شهریه به صورت نقدی و در یک مرحله کسر 30.000 تومان از کل شهریه دوره

ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان

60.000  هزار تومان تخفیف برای مشتریان وفادار (کارآموزان قدیمی آموزشگاه بازارسازان)

 

شرایط اقساط:پرداخت به صورت اقساط به صورت ذیل می باشد:

 

پیش پرداخت: 350.000 هزار تومان 

قبل از جلسه اول 1 عدد چک به مبلغ 300.000 هزار تومان برای یک ماه بعد

 

   شرایط انصراف :

 

الف 3 هفته قبل از شروع دوره کل شهریه مسترد می شود

ب 2 هفته قبل از شروع دوره، 80٪ شهریه مسترد می شود

ج کمتر از یک هفته، 50٪ شهریه مسترد می شود

د 72 ساعت قبل شهریه ای مسترد نمی شود

 

پرداخت شهریه به حساب جاري 8025338561 شماره کارت6104337723916399  نزد  بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان

-.pdf [455.12 کيلوبايت] ( تعداد دانلود: 26)

 

 

0 دیدگاه :

سامانه آموزش آنلاین بازاریاد