• برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام

دوره کاربردی روانشناسی ارتباط با مشتریان

مدرس: پرویز درگی

مخاطبان دوره:  منشی ها، فروشندگان حضوری، فروشندگان تلفنی، سرپرستان و مدیران

مدت زمان دوره : 20 ساعت
روز برگزاری : پنج شنبه (8 الی 13)
تاریخ شروع دوره : شروع دوره جدید از 18 خرداد ماه 1396

 

محتوای دوره: 

1.مفاهیم کاربردی روانشناسی- ارتباطات- بازاریابی- مشتری نوازی 

2.اهمیت مشتری و مشتری‌نوازی در بازار رقابتی

3.تفاوت مشتریان ناراضی و مشتریان شاکی

4.ویژگی‌ها و خصوصیات افرادی که با مشتریان مذاکره می‌کنند

5.شناخت تیپ شخصیتی نیروهای مرتبط با مشتریان

6.شناخت تیپ شخصیتی مشتریان و نحوه مدیریت آنها

7.مدیریت اعتراض مشتریان از A تا Z و مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی

8.انواع مشتریان شاکی و راهکارهای ارتباطی با هر یک از آنها

9.مدیریت زبان بدن در ارتباط با مشتریان  

10.توصیه‌های اساسی و کاربردی در مهارتهای ارتباط با مشتریان  

 

مدت دوره:  20 ساعت – 4 جلسه 5 ساعته

تاریخ برگزاری: پنج شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 13 (شروع: 18 خرداد ماه ۱۳۹۶)

مدرس: پرویز درگی 

 

•شرایط ثبت نام:

شهريه دوره: 4.000.000 ریال (چهارصد هزار تومان)

•ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%

•پرداخت شهریه به حساب جاري 93/44972453 

نزد  بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان

 

•گواهینامه: آموزشگاه بازارسازان

 

دوره طراحی کمپین های تبلیغاتی

مدرس: دکتر فرزاد مقدم

مخاطبان دوره: مدیران آژانس های تبلیغاتی و علاقه مندان به کار در حوزه تبلیغات

مدت زمان دوره : 24 ساعت
روز برگزاری : پنج شنبه (8:30 الی 11:30)
تاریخ شروع دوره : 9 شهریور 96

بخش اول

طراحی کامپینهای تبلیغاتی

24 ساعت - 8 جلسه 3 ساعته

                                                                                                                                                                                                             مدت        

1و 2

جایگاه کمپین در تبلیغات، آشنائی با مفهوم 5 ام و مفاهیم سیستمی برگرفته از آن

آشنائی با اصل آناکارنینا

تحقیق بازار و رقبا و مخاطبان (مصرف کنندگان و تاثیرگذاران در خرید)

6 ساعت

3

 تعیین اهداف کمپین عوامل تاثیرگذار در هدفگذاری، تاثیر منحنی عمر محصول در اهداف کامپین، آسیب شناسی هدف گذاری (ارائه موارد مطالعاتی)

3 ساعت

4و 5

طراحی پیام در کمپین، شکل گیری پیام در رسانه های مختلف، پیام در موقعیتهای مختلف، روشهای تعیین بودجه کامپین، شروع کار عملی ( هر گروه یک کمپین)

6 ساعت

6

روشهای برنامه ریزی رسانه ای در کامپین با توجه به شرایط، بودجه و اهداف ATL,BTL,TTL

تبلیغات چریکی یا رسانه های چریکی؟

3 ساعت

7

مفهوم IMC ، طراحی پیام برای کامپین در رسانه های مختلف (ارائه مورد مطالعاتی)

استفاده از ابزارهای ترویج برای پیام رسانی در کامپین

3 ساعت

8

ارزیابی کمپین، انعطاف پذیری کامپین، سناریوهای محتمل در شرایط بحرانی، پروپوزال نویسی و استخراج بریف، نحوه ارائه و پاسخگویی به ایرادات مشتری

بررسی نهائی کمپینهای دانشجویان و ارائه نمرات

3 ساعت

 

 

مدیر و طراح دوره: آقای دکتر فرزاد مقدم/فقط در آموزشگاه بازارسازان

مدت دوره:24 ساعت (8 جلسه 3 ساعته)

شروع دوره: پنجشنبه 9 شهریور 96

گواهينامه: گواهینامه  آموزشگاه بازارسازان

شرایط ثبت نام:

شهریه: 4.200.000 ریال (چهارصد و بیست هزار تومان)

(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)

 

پرداخت شهریه به حساب جاري 93/44972453 نزد  بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان

دوره کاربردی تکنیک های فروش به سازمان ها

مدرس: استاد بابک مروانی

مخاطبان: مدیران و کارشناسان فروش

 

مدت زمان دوره : 14 ساعت
روز برگزاری : دوشنبه ها (16 الی 19:30)
تاریخ شروع دوره : 28 فروردین 1396

محتوای دوره:

 

1.در فروش به شرکت‌ها و سازمان‌ها ما با مامور خرید صحبت می‌کنیم، در حالی که تصمیم‌گیری خرید در قسمتی دیگر مثل تولید، کنترل کیفیت، آزمایشگاه، مالی،اداری یا سایر قسمت‌ها گرفته می‌شود.چگونه می توان تصمیم گیران را متقاعد کرد در حالی که نمی توان آنها را ملاقات کرد؟

2.هنگامی که ما برای فروش به یک شرکت یا سازمان مراجعه می‌کنیم، معمولا با این پاسخ مواجه می‌شویم که محصول را احتیاج داریم اما اکنون آن را از شرکتی دیگر (رقیب شما) می خریم و راضی هستیم. چگونه می‌توان به این شرکت فروخت؟

3.در بسیاری از مواقع، مأموران خرید، مدیران واحد تدارکات یا سایر مدیران در قسمت‌های دیگر سازمان اعتراف می‌کنند که به کالای ما نیاز دارند اما این کالا گران است و شرکت ما برای چنین محصولی پول ندارد یا نمیدهد. چگونه می‌توان به این شرکت‌ها فروخت؟

4.در بسیاری از مواقع مشتری اعتراف می‌کند که به محصول فروشنده نیاز دارد اما برای خرید این محصول باید بسیاری از تجهیزات و دستگاه‌های کنونی شرکت یا سازمان تعویض شوند برای این کار سرمایه در اختیار نیست. چگونه می‌توان به این شرکت فروخت؟

5.در بسیاری مواقع مأموران خرید از ما کاتالوگ یا لیست قیمت دریافت می‌کنند و به فروشنده می‌گویند که با او تماس می‌گیرند. اما  هرگز تماس گرفته نمی‌شود. چگونه می‌توان به این شرکت فروخت؟

6.در بسیاری از مواقع ما با یک شرکت یا سازمان برای مدت طولانی در تماس و صحبت هستیم، چندین بار جلسه برگزار شده است اما هرقدر هم زمان اختصاص و جلسه ترتیب می‌دهیم باز هم فروشی انجام نمی‌شود. چگونه می‌توان به این شرکت‌ فروخت؟

 

 

مدت دوره:  14 ساعت (4 جلسه 3:30)

مدرس: بابک مروانی

زمان برگزاري: دوشنبه ها (دوره جدید از 28 فروردین 1396)

 

 

 شرایط ثبت نام:

        شهریه: 2.200.000 ریال (دویست و بیست هزار تومان)

        ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%-بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان

        پرداخت شهریه به حساب جاري 93/44972453 و یا شماره کارت آموزشگاه 6104337770118337 نزد بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان

کارگاه عملی"تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان"

 

مخاطبان: مدیران بازاریابی،فروش،کارشناسان فروش،ویزیتورهای شرکت های تولیدی و خدماتی، و فارغ التحصیلان گرایش های مختلف رشتۀ بازاریابی

مدرس: دکتر رضا اکبری اصل

مدت زمان دوره : 8ساعت
روز برگزاری : 8 تیر 1396
تاریخ شروع دوره : 8 تیر 96

محتوای کارگاه:
 
تأثیر اصول روانشناسی بر تکنیک های  بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران
تقسیم بندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان
پیش بینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید
کسب مهارت عملی شناخت شیوۀ خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی
تئوری بازی ها در بازاریابی و فروش
باید ها و نباید ها در قبال شیوه های مختلف رفتاری مشتریان
تکنیکهای خاتمه فروش  درقبال هریک از انواع مشتریان

•  مدت کارگاه:  8 ساعت- یک روزه شیوۀ برگزاری کارگاه بر پایۀ بازی های عملی  فردی و گروهی و در محیطی کاملا  شاد و جذّاب خواهد بود.

•  زمان برگزاری: 8 تیر 1396


•  حداکثر ظرفیت کارگاه: 25 نفر

•  مدرس: دکتر رضا اکبری اصل

•  منبع آموزشی: جزوۀ ارائه شده در کارگاه

•    شرایط ثبت نام:
 شهريه دوره:  1.480.000 ریال  (صد و چهل و هشت هزار تومان)
(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی نهار و  یک میان وعده+ صدور گواهینامه)
•    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%
•    پرداخت شهریه به حساب جاري 93/44972453
نزد  بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان

تکنیک های حرفه ای فروش با نگرش بازار ایران

مدرس دوره: آقای بابک مروانی

مخاطبان دوره: کارشناسان فروش، بازاریاب‌ها (ویزیتورها) و فروشندگان

مدت زمان دوره : 18 ساعت
روز برگزاری : دوشنبه ها و چهارشنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 30 مرداد 96

محتوای دوره:
1.    اهمیت و جایگاه شغل فروشندگی در سازمان
2.    مهارت مشتری یابی
3.    برنامه ریزی فروش
4.    اصول و فنون مذاکره فروش
5.    غلبه بر اعتراضات مشتری و موانع فروش
6.    مهارت قطعی کردن فروش
7.    مهارت حفظ و نگهداری مشتری
 
•    مدت دوره:  16 ساعت (۵ جلسه ۳/۵ ساعته )
•    زمان برگزاري: دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، از ساعت 16 الی 20 (شروع دوره از 30 مرداد 96)


•    مدرس دوره: آقای بابک مروانی
•    گواهينامه دوره: به کارآموزان، گواهینامه آموزشگاه بازارسازان تقدیم خواهد شد.


•    منبع آموزشی:
    کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران / مولف: پرویز درگی / انتشارات بازاریابی
    کتاب فروش، تکنیکها و کاربردها/ ریچارد هوبارت بوسکرک/ ترجمه: بابک مروانی / انتشارات یکان

•    شرایط ثبت نام:
    شهریه:   2.500.000 ریال ( دویست و پنجاه هزار تومان)

    (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان
    پرداخت شهریه به حساب جاري 4497245393 - شماره کارت 6104337770118337
       نزد بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان

اصول و فنون مذاکره حرفه ای و زبان بدن

اصول و فنون مذاکره حرفه ای و زبان بدن

مدرسان دوره: دکتر محمدحسین غوثی و میثم ایران پناه

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی

مدت زمان دوره : 32 ساعت
روز برگزاری : سه شنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 19 اردیبهشت 96


•    محتوای دوره:
 
1)    انواع مدلهای مذاکره و شرح مبانی هر یک (مدلهای شوپنهاور، کراس و هاروارد)
2)    اصول مذاکرات حرفه ای مبتنی بر مدل هاروارد
3)    اصول مذاکرات رسمی و غیر رسمی
4)    مذاکره کنندگان، مدل های رفتاری و نقشهای ایشان
5)    دامها و حیله های مذاکره و راه های مقابله با آن (70 ترفند)
6)    آداب مذاکرات حرفه ای
7)    مهارت تنفس، تفسیر چهره، کنترل چهره، استفاده از برون فکنی عواطف چهره
8)    چکه های آوایی، آنالیز case های مختلف و تفسیر اشارات و حرکات بدن
9)    تفسیر اشارات و حرکات بدن بر مبنای فیزیولوژی، سناریو نویسی و هیجانات تلفیقی
10)    جلسه آخر: مورد کاوی، بررسی تجارب و مسائل کارآموزان در قالب مباحث گروهی
همراه با کارگاه های عملی و فیلم های تحلیلی

•    مدت دوره:  32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)
•    زمان برگزاري:  سه شنبه ها (16 الی 20)

•    شروع دوره:  19 اردیبهشت 96

•    مدرسان دوره: دکتر محمدحسین غوثی و میثم ایران پناه

•    منبع آموزشی:
    جزوه مدرس
    کتاب اصول، فنون و هنر مذاکره (با نگرش بازار ایران)، محمدحسین غوثی و پرویز درگی، انتشارات بازاریابی، 1392 (چاپ چهارم)


•    شرایط ثبت نام:
    شهريه دوره: 5.250.000 ریال (پانصد و بیست و پنج هزار تومان)

       (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان
    پرداخت شهریه به حساب جاري 4497245393 - شماره کارت 6104337770118337
       نزد بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان


دوره کاربردی مدیریت خدمات پس از فروش

مدرس: دکتر نادر وهاب آقایی

مخاطبان: مدیران سازمان های بازرگانی، تولید، خدماتی، مدیران خدمات پس از فروش، مدیران خدمات، کارشناسان مرتبط، مدیران نمایندگی های شرکتهای بازرگانی
    

مدت زمان دوره : 25 ساعت
روز برگزاری : پنج شنبه ها (8 الی 13)
تاریخ شروع دوره : 14 اردیبهشت 96

 •    محتوای دوره:
 
1.    مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش، ضرورت ها، اهداف و وظایف
2.    بازاریابی خدمات
3.    انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان
4.    روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش
5.    تکنیک های جذب مشتری و ارتقاء فروش و روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
6.    کنترل و نگهداری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
7.    فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
8.    مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
9.    سیستم های خدمات پس از فروش
10.    نرم افزارهای خدمات پس از فروش
11.    تکنیک های خدمات پس از فروش
12.    انواع ضمانت نامه ها – گارانتی و قراردادها
13.    کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارائه ی خدمات براساس قرارداد
14.    مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها، تکنیک ها، ابزار و ...
15.    تاکتیک های ارتباط خلاق در خدمات پس از فروش، نمایندگی ها و  مدیریت نمایندگی ها
16.    تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش
17.    دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارائه شده به تفکیک جزئیات
18.    اشتباه ها و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
19.    دام های فروشندگان و کارکنان خدمات
20.    کنترل هزینه های خدمات
21.    کنترل وضعیت گارانتی در کلیه مراحل ارائه خدمات
22.    مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
23.    جمع آوری اطلاعات نمایندگی ها در دفتر مرکزی و پردازش آنها
24.    ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
25.    ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
26.    انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها
27.    خدمات، تعمیرات، نگهداری و آموزش

•    مدت دوره:  20 ساعت (5 جلسه 4 ساعته)
•    زمان برگزاري: پنجشنبه هر هفته، از ساعت 8:30 الی 12:30 ( 14 اردیبهشت 96 )


•    مدرس: دکتر نادر وهاب آقایی
•    منبع آموزشی:
     کتاب بازاریابی خدمات، مولف: پرویز درگی، انتشارات بازاریابی
     جزوه استاد


•    شرایط ثبت نام:
    شهريه دوره: 3.650.000 ریال (سیصد و شصت و پنج هزار تومان)
    (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10% و بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان
    پرداخت شهریه به حساب جاري 93/44972453 – شماره کارت آموزشگاه 6104337770118337
    نزد بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان

کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی (با نگرش بازار ایران)

 مدرس: دکتر رضا اکبری اصل
 مخاطبان: مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش و فارغ التحصیلان رشته های مختلف بازاریابی

مدت زمان دوره : 8 ساعت (۲ جلسه ای)
روز برگزاری : شنبه (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : در حال برگزاری - دوره جدید از ۱۹ فروردین ماه ۹۶

 •    محتوای  کارگاه 

     نقش صدا و لحن در فروشندگی تلفنی
     مروری بر مفاهیم پایه ای بازاریابی و فروش و رفتار مشتریان
     تعریف بازاریابی و فروش تلفنی
     نحوه ورود اطلاعات و فریز کردن ذهن مشتری
     عوامل اثر گذار بر روی مذاکره با مشتریان از طریق تلفن
     قوانین طلایی در فروش تلفنی
     مقدم ای بر ارتباطات اولیه با مخاطبان
     الاکلنگ مذاکره تلفنی
     مقدمه ای بر شناسایی تیپ های شخصیتی و هوش هیجانی
     قوانین ارتباطات مؤثر در فروشندگی تلفنی
     نحوه بستن عملیات فروش تلفنی
     نتیجه گیری
   
 •    محتوای آموزش عملی
   تجزیه و تحلیل صدا های ضبط شده از تیم حاضر در کارگاه


•    مدت کارگاه : 8 ساعت (4 ساعت آموزش نظری و 4 ساعت آموزش عملی)
•    زمان برگزاري:شنبه ها (از ساعت 16 الی 20)

•    شروع دوره: در حال برگزاری - دوره جدید از ۱۹ فروردین ماه ۹۶

•    مدرس: دکتر رضا اکبری اصل
•    منبع آموزشی: بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران / مولف: پرویز درگی/انتشارات بازاریابی

•    شرایط ثبت نام:
     شهريه دوره: 1.480.000ریال  (صد و چهل و هشت هزار تومان )

     شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)

     ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان
  پرداخت شهریه به حساب جاري 4497245393 - شماره کارت 6104337770118337
     نزد بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان

 

 برای ثبت نام آنلاین کلیک کنید.

دیجیتال مارکتینگ

مدرس دوره: اطلاع رسانی میشود

مخاطبان دوره: مدير و سرپرست بازاريابي، مدير توسعه بازار، معاون بازاريابي و بازرگاني، مدير توسعه کسب و کار، و مديرعامل شرکت هاي کوچک و متوسط

مدت زمان دوره : 20 ساعت
روز برگزاری : سه شنبه ها ( 16الی 20)
تاریخ شروع دوره : در حال برگزاری

امروزه نقش اینترنت و وب سایت های سازمانی در توسعه و موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای اینترنت نپردازد. اما سئوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم. این دوره آموزشی شما را با موثرترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی آشنا خواهد ساخت.


مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

محتوای دوره:

آشنایی با فضای دیجیتال

بازاریابی محتوا

(Search Engine Optimization (SEO

چند رسانه ای

موبایل مارکتینگ

تحقیقات بازار دیجیتال

آشنایی با فضاهای مختلف دیجیتال

طراحی کمپین دیجیتال

مدیریت کمپین دیجیتال

آشنایی با ابزارهای مارکتینگ دیجیتال


مدت دوره:  20 ساعت (5جلسه 4 ساعته)
زمان برگزاري:  سه شنبه هر هفته، از ساعت 16 الی 20 (در حال برگزاری)
مدرس: اطلاع رسانی میشود

شرایط ثبت نام:
شهریه:  3.250.000 ریال (سیصد و بیست و پنجاه هزار تومان)
ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان
پرداخت شهریه به حساب جاري 93/44972453
نزد  بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار  به نام آموزشگاه بازارسازان