• برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ

چطور به یک دیجیتال مارکتر تبدیل شویم؟ 

مدرس دوره: مهندس فربهی

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

 

مدت زمان دوره : 44 ساعت (11جلسه)
روز برگزاری : دوشنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 23 مهر ماه 97

دوره جامع دیجیتال مارکتینگ؛ چطور به یک دیجیتال مارکتر تبدیل شویم؟

 

امروزه نقش اینترنت وابزارهای دیجیتال در توسعه و موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. کمتر کسی است که برای یافتن کالا و یا خدمات مورد نیاز خود به جستجو در فضای مجازی نپردازد. اما سئوال اصلی اینجاست که چگونه می توان از میان وب سایت ها و تبلیغات اینترنتی متعدد و گوناگون، راه را به سوی مخاطب و مشتری خود باز کرده و با وی ارتباط برقرار سازیم. این دوره آموزشی شما را با موثرترین راهکارهای بازاریابی و تبلیغات دیجیتال آشنا خواهد ساخت.

 

دوره دیجیتال مارکتینگ پیش نیاز تحصیلی، دانش برنامه نویسی و دانش تخصصی فناوری اطلاعات ندارد. استاد این دوره  علاوه بر تحصیلات آکادمیک، مجری پروژه های دیجیتال مارکتینگ بوده و دوره را به صورت کاربردی، مهارتی و کارگاهی برگزار می کند.

 

• مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی، ترویج، تبلیغات و روابط عمومی، مدیران توسعه بازار، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسط

 

 سرفصل دوره جامع دیجیتال مارکتینگ:

 

دوره

عنوان کلی

سرفصل دوره

تعداد جلسات

1

web

آشنایی با وب و انواع آن

3 جلسه

راهکارهای جایگزین وب سایت چیست؟

انواع فروشگاه های اینترنتی

8 گام ضروری برای داشتن یک فروشگاه

seo

آشنایی با ساختار و عملکرد موتورهای جستجو

باورهای غلط و اشتباهات رایج در سئو

الگوریتم های گوگل با سایت ما چه می کنند؟ 

کلمات کلیدی و نحوه آنالیز و انتخاب آنها

آشنایی با نحوه به کارگیری کلمات کلیدی در متن

آشنایی با آناتومی یک هایپرلینک

انواع لینک بیلدینگ و روش های ساخت بک لینک

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر سئو

فاکتورهای اصلی رتبه بندی سایت در گوگل (سئو 2018)

7 فاکتور مهم برای ارزیابی وب سایت

آشنایی و نحوه استفاده از ابزارهای آنالیز و پایش وب سایت

sem

آشنایی با " SEM" و ساختار تبلیغات گوگل (Adwords)

باورهای غلط و اشتباهات رایج در "Adwords"

 نحوه محاسبه و تخصیص بودجه

آموزش گام به گام از ایجاد اکانت تا فعال سازی کمپین

نحوه سنجش رقابت پذیری کلمات کلیدی و آنالیز رفتار رقبا

چند تنظیم حرفه ای برای نتیجه گیری بهتر

سئو بهتر است یا "Adwords"؟ (مقایسه سئو و تبلیغات گوگل)

2

display AD

آشنایی با شاخص های مهم در تبلیغات بنری

1 جلسه

انواع تبلیغات بنری و ویژگی های هر مدل

12 گام برای داشتن یک بنر تاثیر گذار

چگونه یک دکمه فراخوان خوب داشته باشیم؟

4 گام مهم برای داشتن یک صفحه فرود عالی

اشتباهات رایج در تبلیغات بنری

بررسی و آنالیز چند بنر موفق و نا موفق

ویدئو مارکتینگ و انواع آن

چرا کسب و کار شما به ویدئو مارکتینگ نیاز دارد

مزیت های بازاریابی ویدیویی

راهکارهای بازاریابی ویدئویی برای رشد کسب و کار شما

ویژگی های یک ویدیوی تبلیغاتی موفق

ویدئو و شبکه های اجتماعی

بررسی و آنالیز چند ویدیوی موفق و نا موفق

app M

چرا بازاریابی با اپلیکیشن؟

راهکارهایی برای دیده شدن بیشتر اپلیکیشن ها

رایج ترین مدل های بازاریابی اپلیکیشن

چگونه اپلیکیشن خود را ترویج کنیم؟

مهمترین شاخص های کلیدی در تحلیل اپلیکیشن

5 مدل از گزارش آنالیز اپلیکیشن

3

email M

آشنایی با شاخص های مهم در ایمیل مارکتینگ

1 جلسه

روش های جمع آوری ایمیل

5 مدل ایمیل که ارسال آنها ضروری است

9 نکته طلایی که باید بدانید

12 گام برای ایمیل مارکتینگ موفق

5 راهکار ساده برای سازگاری ایمیل با موبایل

راهکارهایی برای افزایش نرخ بازگشایی ایمیل

چند پیشنهاد برای بهبود نرخ "CTR" و "CTA"

 

برای ثبت نام آنلاین کلیک کنید

دوره کارگاهی اکسل کاربردی

مدرس: بهرنگ بینش

مخاطبان دوره: کارشناسان آمار و اطلاعات، کارشناسان برنامه ریزی و بودجه، سرپرستان فروش

 

مدت زمان دوره : 10 ساعت (5 جلسه)
روز برگزاری : شنبه ها (17 الی 19)
تاریخ شروع دوره : 2 تیرماه 97

 

هدف: اکثر افراد تصور می کنند که بر نرم افزار اکسل کاملا مسلط هستند. این اشتباه از آنجایی ناشی می شود که از قدرت کامل این نرم افزار شناختی درستی ندارند. در دوره کارگاهی اکسل کاربردی ، به دانشجویان نحوه ی کاربری موثر اکسل آموزش داده می شود. این که چطور از اکسل استفاده کنیم تا به عنوان یک فرد حرفه ای شناخته شویم و چطور با استفاده از ابزارهای مختلف اکسل، سرعت انجام کارها را بالاتر برده و بهره وری خود را زیاد کنیم.

 

•مخاطبان دوره: کارشناسان آمار و اطلاعات، کارشناسان برنامه ریزی و بودجه، سرپرستان فروش

•محتوای دوره:

1. شخصی سازی اکسل، ترفندهای استفاده راحت تر از امکانات اکسل، ترفندهای چاپ

2. آدرس دهی راحت تر سلول ها در فرمول بندی، مرتب سازی اطلاعات به دلخواه، زمان و نحوه استفاده از چارت ها

3. Pivot Table یا جدول محوری، چه زمانی و چطور از آن ها استفاده کنیم؟

4. VLOOKUP، IF، Analyz و کنترل خطاها

5. Condintional Formating، Countif /Sumif

6. طراحی گزارشات و خروجی مناسب

 

•مدت دوره: 10 ساعت (5 جلسه 2 ساعته)

•هزینه: 1.500.000 ریال (صد و پنجاه هزار تومان)

•مدرس دوره: آقای بهرنگ بینش

•گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

•تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 5-66028401 و 12-66028111

•نشانی سایت: Marketingschool.ir

•ارتباط از طریق تلگرام: @Bazarsazan1

•صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1

 

برای ثبت نام آنلاین کلیک کنید

 

کارگاه آموزشی مدیریت عملکرد

مدرس: مهندس بهرام رزمان

مخاطبین: مدیران و صاحبان کار و کسب

مدت زمان دوره : 6 ساعت (1 جلسه)
روز برگزاری : به زودی اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : به زودی اطلاع رسانی خواهد شد

•محتوای کارگاه:

1. چرا مدیریت عملکرد؟

2. آشنایی با مفاهیم مدیریت عملکرد

3. رویکردهای ارزیابی در سطوح عملکردی متفاوت

4. آشنایی با سیستم ارزیابی عملکرد تیم رهبری

5. روش های ارزیابی مدیریت جلسات (M-M)

6. تهیه گزارش روزانه و امتیازدهی (DOB)

7. خودارزیابی مدیران براساس ارزش های سازمانی

8. سیستم بازخورد مدیریت عملکرد

9. سیستم پاداش دهی

 

•مدت کارگاه: 6 ساعت

•مدرس کارگاه : مهندس بهرام رزمان

•گواهينامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

 

•تلفن مشاوره آموزشی و ثبت نام: 5-66028401 و 12-66028111

•نشانی سایت: Marketingschool.ir

•ارتباط از طریق تلگرام: @Bazarsazan1

•صفحه اینستاگرام: @Bazarsazan1

 

ورکشاپ کمپ یک روزه مهندسی استارت آپ

مدرس:  مهندس احسان مینایی زاده

مخاطبین: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان فروشگاه های اینترنتی و توسعه کسب و کار، بازاریابان و کارشناسان محتوا، فعالین در حوزه استارتاپها و کسب و کارهای دیجیتال

مدت زمان دوره : 8 ساعت
روز برگزاری : سه شنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 24 مهرماه 97

 استارتاپ یا استارت‌آپ یک سرمایه‌گذاری به شکل کارآفرینی است که طی آن یک شرکت نوپا ایده‌ی جدیدی برای کسب‌و‌کار ارائه می‌دهد.

طبق تعریف استیو بلنک، پروفسور دانشگاه استنفورد، استارتاپ یک سازمان است که برای پیدا کردن یک مدل کسب‌و‌کار تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر راه‌اندازی می‌شود.

البته اختلاف ‌بر سر تعریف استارتاپ زیاد است؛ اما نکته‌ی مشترک در همه‌ی آن‌ها این است که بر اساس یک ایده‌ی خلاقانه و جدید فعالیت آن‌ها آغاز می‌شود. این ایده‌ها بازار نیازمندی‌ها را هدف قرار می‌دهند و با ارائه‌ی یک محصول یا خدمات جدید و استفاده از تکنولوژی، خیلی سریع رشد پیدا می‌کنند.

از آنجایی که هدف از راه‌اندازی یک استارتاپ پیدا کردن مدل کسب‌و‌کار است ؛ عمر آن نمی‌تواند طولانی باشد و معمولا بعد از گذشت چند سال به موفقیت می‌رسد یا بودجه‌ی آن تمام می‌شود و شکست می‌خورد. 

 

رئوس کلی کارگاه:

• تعریف کلی استارت آپ و اشاره به تفاوتهای آن با سایر مدلهای کسب و کار

• آشنایی نسبی با فرهنگ استارت آپ در داخل و خارج از کشور

• اشاره به برخی از موارد بوم کسب و کار که برای استارت آپها مهم می باشد

• هفت دلیل شایع شکست استارت آپها 

• شناخت کلی جنبه های فنی استارت آپهای حوزه وب و موبایل

• نیاز استارت آپها به بهره گیری از دانش فنی

• سه دلیل عمده شکست استارت آپها از لحاظ فنی

رئوس ارائه مهندس سبزی:

نگرش استارتاپی: نگاهی متفاوت به مفاهیم کسب و کار 

تفکر استارتاپی: تلفیقی از توسعه چابک، تولید ناب، توسعه مشتری و تفکر طراحی

مدل کسب و کار: ابزار مفهومی برای درک هرچه بهتر از کسب و کار 

فضای عدم قطعیت: بررسی مخاطرات پیش روی استارتاپ‌ها و دلایل شکست

مدلهای جذب سرمایه

مربیان

مهندس احسان مینایی زاده و مهندس امیر سبزی

گواهينامه

گواهینامه رسمی دو زبانه آموزشگاه بازارسازان (قابل استعلام)

شرایط ثبت نام

شهریه کارگاه : 1.400.000 ریال (یکصد و  چهل هزار تومان)

 

جهت ثبت نام انلاین کلیک کنید

ورکشاپ کمپ یک روزه بازاریابی از طریق اپلیکیشن های اجتماعی

مدرس: مهندس مهدی فربهی

مخاطبین: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان فروشگاه های اینترنتی و توسعه کسب و کار، بازاریابان و کارشناسان محتوا، فعالین در حوزه استارتاپها و کسب و کارهای دیجیتال

مدت زمان دوره : 9 ساعت (8:30-17:30) به همراه پذیرایی ناهار و میان وعده
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

این روزها اهمیت دیجیتال مارکتینگ بر کسی پوشیده نیست و این اهمیت تنها به دلیل رشد سریع آن نیست بلکه بدلیل این است که اساسا آینده کسب و کارها بستگی به انواع جدید بازاریابی دارد. در آینده نزدیک تمام اشکال بازاریابی سنتی در شکلی جدید و مطابق با بازاریابی دیجیتال کار خواهند کرد. 

در این ورکشاپ کمپ مباحث ذیل مطرح خواهد شد:

  • آشنایی با فضای کلی شبکه های اجتماعی
  • قوانین بازاریابی در شبکه های مجازی
  • معرفی موثرترین و جدیدترین مدل بازاریابی شبکه های اجتماعی و 5 گرایش اخیر این مدل
  •  5 اشتباه رایج کسب و کارها در فضای مجازی
  • آشنایی با مفهوم " Social Media Frequency"
  • کارهای اولیه ضروری برای راه اندازی یک اکانت در شبکه های اجتماعی
  • 9 موضوعی، که مردم ایران در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند
  • اینستاگرام؛ آنچه هست و آنچه نیست
  • معرفی کاربردی امکانات اینستاگرام
  • هشتگ گذاری و روش درست انتخاب هشتگ
  • 6 توصیه فعالان و بزرگان شبکه های اجتماعی در خصوص هشتگ گذاری
  • تلگرام؛ فرصت ها و تهدیدها
  • سیاست های افزایش فالوور
  • کاربرد ربات ها در اینستاگرام و تلگرام
  • معرفی ابزارهای پایش و اندازه گیری عملکرد در اینستاگرام

زمان

طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد 

هزینه ثبت نام

170000 تومان همراه با ارائه تخفیفات گروهی (هزینه حضور در سمینار، صدور گواهینامه و پذیرایی)

 

ورکشاپ پرسونال برندینگ (برندسازی شخصی) (با نگرش بازار ایران)

مدرس: دکتر محسن ایلچی

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی

مدت زمان دوره : 12 ساعت (3 جلسه)
روز برگزاری : شنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 5 آبان ماه 97

 ورکشاپ پرسونال برندینگ (برندسازی شخصی) (با نگرش بازار ایران)

برندی که نامش شما هستید!

یک ذهنیت مثبت، درست و حقیقی از هویت یک فرد: این ساده‌ترین تعریف برای برند شخصی است؛ یعنی مجموعه خصوصیاتی که با آورده شدن اسم شما در ذهن دیگران شکل می‌گیرد، همچنین باور و تصوری که از شما در ذهن آن‌ها ساخته می‌شود. برند شخصی تصویری است که ما از خود به دنیا نشان می دهیم، تصویری که نمایانگر ارزش ما است. در اقتصادی که در آن توجه حرف اول را می زند، خلق ارتباطاتی به یاد ماندنی و معنادار با درک راهبردهای پرسونال برندینگ حاصل می‌شود. مجله ی تایم در ستایش اهمیت خلق برند شخصی؛ در سال 2006 «شما» را به عنوان شخصیت سال معرفی کرد.

پرسونال برندینگ راهکاری‌ست برای این که برخی از ویژگی‌های یک برند را در یک انسان قرار دهیم، به این ترتیب افرادی همچون کارشناسان، کار آفرینان و هنرمندان می‌توانند در زمینه‌های کاری خود صاحب اعتبار، شهرت، شخصیت و ارزشی قابل ارائه همچون یک نام تجاری یا برند شوند.

• مخاطبان دوره: مدیران بازاریابی، مدیران توسعه بازار، معاونین بازاریابی و بازرگانی، مدیران عامل شرکت‌های کوچک و متوسطصاحبان مشاغل، کارشناسان فروش، نمایندگان فروش، مدیران فروشگاه

• محتوای دوره:

-ارزیابی سه برند شخصیت منتخب در سطوح مختلف به صورت عملی

-برنامه ریزی برای طراحی برند شخصی

-گونه شناسی برند شخصی

-بررسی یک آنتی برند شخصی، یک برند شخصی تجاری،یک برند شخصی فرهنگی

-بررسی ابربرندهای شخصی

-نقش راهبرد شخصی در ساخت برند شخصی

-بررسی تکنیک های فردی و عمومی توسعه برند شخصی

-طراحی نقشه راه برند شخصی

-معرفی ابزارهای برند سازی شخصی

-صیانت از برند شخصی

 

• مدت دوره: 12 ساعت آموزش (3 جلسه حضوری)

• گواهينامه: گواهینامه آموزشگاه بازارسازان

• مدرس دوره: دكتر محسن ایلچی (کارشناس حوزه پرسونال برندینگ، مشاور رسانه و روابط عمومی و دارای تخصص در رشته تبلیغات بویژه با رویکرد روابط عمومی)

• زمان برگزاري: یک روز در هفته - شنبه ها

• شرایط ثبت نام:

 شهريه دوره: 2.500.000 ریال (دویست و پنجاه هزار تومان) 

 (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)

 ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5% و بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازده رایگان

 پرداخت به صورت اقساط، امكان پذير است

نزد بانك ملت (جام) شعبه وزارت كار به نام آموزشگاه بازارسازان

دوره کاربردی روانشناسی ارتباط با مشتریان

مدرس: پرویز درگی

مخاطبان دوره:  منشی ها، فروشندگان حضوری، فروشندگان تلفنی، سرپرستان و مدیران

مدت زمان دوره : 20 ساعت
روز برگزاری : پنجشنبه ها (8 الی 13)
تاریخ شروع دوره : 22 شهریور ماه 97

 

محتوای دوره: 

1.مفاهیم کاربردی روانشناسی- ارتباطات- بازاریابی- مشتری نوازی 

2.اهمیت مشتری و مشتری‌نوازی در بازار رقابتی

3.تفاوت مشتریان ناراضی و مشتریان شاکی

4.ویژگی‌ها و خصوصیات افرادی که با مشتریان مذاکره می‌کنند

5.شناخت تیپ شخصیتی نیروهای مرتبط با مشتریان

6.شناخت تیپ شخصیتی مشتریان و نحوه مدیریت آنها

7.مدیریت اعتراض مشتریان از A تا Z و مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی

8.انواع مشتریان شاکی و راهکارهای ارتباطی با هر یک از آنها

9.مدیریت زبان بدن در ارتباط با مشتریان  

10.توصیه‌های اساسی و کاربردی در مهارتهای ارتباط با مشتریان  

 

مدت دوره:  20 ساعت

مدرس: پرویز درگی

شرایط ثبت نام:

شهريه دوره: 6.000.000 ریال (ششصد هزار تومان)

ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%

گواهینامه: گواهینامه رسمی آموزشگاه بازارسازان (ممهور به مهر برجسته، دو زبانه، دارای کد استعلام قابل پیگیری و با امضای رییس انجمن علمی بازاریابی ایران)

 

دوره طراحی کمپین های تبلیغاتی

مدرس: دکتر فرزاد مقدم

مخاطبان دوره: مدیران آژانس های تبلیغاتی و علاقه مندان به کار در حوزه تبلیغات

مدت زمان دوره : 24 ساعت
روز برگزاری : دوشنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 21 آبان ماه 97

بخش اول

طراحی کامپینهای تبلیغاتی

24 ساعت - 8 جلسه 3 ساعته

                                                                                                                                                                                                             مدت        

1و 2

جایگاه کمپین در تبلیغات، آشنائی با مفهوم 5 ام و مفاهیم سیستمی برگرفته از آن

آشنائی با اصل آناکارنینا

تحقیق بازار و رقبا و مخاطبان (مصرف کنندگان و تاثیرگذاران در خرید)

6 ساعت

3

 تعیین اهداف کمپین عوامل تاثیرگذار در هدفگذاری، تاثیر منحنی عمر محصول در اهداف کامپین، آسیب شناسی هدف گذاری (ارائه موارد مطالعاتی)

3 ساعت

4و 5

طراحی پیام در کمپین، شکل گیری پیام در رسانه های مختلف، پیام در موقعیتهای مختلف، روشهای تعیین بودجه کامپین، شروع کار عملی ( هر گروه یک کمپین)

6 ساعت

6

روشهای برنامه ریزی رسانه ای در کامپین با توجه به شرایط، بودجه و اهداف ATL,BTL,TTL

تبلیغات چریکی یا رسانه های چریکی؟

3 ساعت

7

مفهوم IMC ، طراحی پیام برای کامپین در رسانه های مختلف (ارائه مورد مطالعاتی)

استفاده از ابزارهای ترویج برای پیام رسانی در کامپین

3 ساعت

8

ارزیابی کمپین، انعطاف پذیری کامپین، سناریوهای محتمل در شرایط بحرانی، پروپوزال نویسی و استخراج بریف، نحوه ارائه و پاسخگویی به ایرادات مشتری

بررسی نهائی کمپینهای دانشجویان و ارائه نمرات

3 ساعت

 

 

مدیر و طراح دوره: آقای دکتر فرزاد مقدم/فقط در آموزشگاه بازارسازان

مدت دوره:24 ساعت (8 جلسه 3 ساعته)

 

گواهينامه: گواهینامه  آموزشگاه بازارسازان

شرایط ثبت نام:

شهریه: 6.500.000 ریال (ششصد و پنجاه  هزار تومان)

(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی+ جزوات آموزشی+ پذیرایی+ صدور گواهینامه)

 

  

دوره کاربردی تکنیک های فروش به سازمان ها و شرکتها

مدرس: استاد بابک مروانی (رزومه مدرس)

مخاطبان: مدیران و کارشناسان فروش

 

مدت زمان دوره : 14 ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

محتوای دوره:

 

1.در فروش به شرکت‌ها و سازمان‌ها ما با مامور خرید صحبت می‌کنیم، در حالی که تصمیم‌گیری خرید در قسمتی دیگر مثل تولید، کنترل کیفیت، آزمایشگاه، مالی،اداری یا سایر قسمت‌ها گرفته می‌شود.چگونه می توان تصمیم گیران را متقاعد کرد در حالی که نمی توان آنها را ملاقات کرد؟

2.هنگامی که ما برای فروش به یک شرکت یا سازمان مراجعه می‌کنیم، معمولا با این پاسخ مواجه می‌شویم که محصول را احتیاج داریم اما اکنون آن را از شرکتی دیگر (رقیب شما) می خریم و راضی هستیم. چگونه می‌توان به این شرکت فروخت؟

3.در بسیاری از مواقع، مأموران خرید، مدیران واحد تدارکات یا سایر مدیران در قسمت‌های دیگر سازمان اعتراف می‌کنند که به کالای ما نیاز دارند اما این کالا گران است و شرکت ما برای چنین محصولی پول ندارد یا نمیدهد. چگونه می‌توان به این شرکت‌ها فروخت؟

4.در بسیاری از مواقع مشتری اعتراف می‌کند که به محصول فروشنده نیاز دارد اما برای خرید این محصول باید بسیاری از تجهیزات و دستگاه‌های کنونی شرکت یا سازمان تعویض شوند برای این کار سرمایه در اختیار نیست. چگونه می‌توان به این شرکت فروخت؟

5.در بسیاری مواقع مأموران خرید از ما کاتالوگ یا لیست قیمت دریافت می‌کنند و به فروشنده می‌گویند که با او تماس می‌گیرند. اما  هرگز تماس گرفته نمی‌شود. چگونه می‌توان به این شرکت فروخت؟

6.در بسیاری از مواقع ما با یک شرکت یا سازمان برای مدت طولانی در تماس و صحبت هستیم، چندین بار جلسه برگزار شده است اما هرقدر هم زمان اختصاص و جلسه ترتیب می‌دهیم باز هم فروشی انجام نمی‌شود. چگونه می‌توان به این شرکت‌ فروخت؟

 

مدت دوره:  14 ساعت (4 جلسه 3:30)

مدرس: بابک مروانی

 

شرایط ثبت نام:

ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%-بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان

 

تلفن تماس و ثبت نام دوره:

021-66028401-5

 

 برای ثبت نام آنلاین کلیک کنید.

کارگاه عملی"تجزیه ، تحلیل و پیش بینی رفتار خرید مشتریان"

 

مخاطبان: مدیران بازاریابی،فروش،کارشناسان فروش،ویزیتورهای شرکت های تولیدی و خدماتی، و فارغ التحصیلان گرایش های مختلف رشتۀ بازاریابی

مدرس: دکتر رضا اکبری اصل

مدت زمان دوره : 8ساعت
روز برگزاری : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد
تاریخ شروع دوره : طبق تقویم جدید اطلاع رسانی خواهد شد

محتوای کارگاه:
 
تأثیر اصول روانشناسی بر تکنیک های  بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در بازار ایران
تقسیم بندی و شناخت انواع درگاه های ارتباطی با مشتریان
پیش بینی، تجزیه و تحلیل رفتارهای آشکار و پنهان مشتریان در فرآیند خرید
کسب مهارت عملی شناخت شیوۀ خرید مشتریان با اولین برخورد حضوری و یا تلفنی
تئوری بازی ها در بازاریابی و فروش
باید ها و نباید ها در قبال شیوه های مختلف رفتاری مشتریان
تکنیکهای خاتمه فروش  درقبال هریک از انواع مشتریان

•  مدت کارگاه:  8 ساعت- یک روزه شیوۀ برگزاری کارگاه بر پایۀ بازی های عملی  فردی و گروهی و در محیطی کاملا  شاد و جذّاب خواهد بود.

•  حداکثر ظرفیت کارگاه: 25 نفر


•  مدرس: دکتر رضا اکبری اصل

•  منبع آموزشی: جزوۀ ارائه شده در کارگاه

•    شرایط ثبت نام:
 شهريه دوره:  1.630.000 ریال  (صد و شصت و سه هزار تومان)
(شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی نهار و  یک میان وعده+ صدور گواهینامه)
•    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%

 

تکنیک های حرفه ای فروش با نگرش بازار ایران

مدرس دوره: آقای بابک مروانی

مخاطبان دوره: کارشناسان فروش، بازاریاب‌ها (ویزیتورها) و فروشندگان

مدت زمان دوره : 18 ساعت
روز برگزاری : یکشنبه ها (16 الی 19:30)
تاریخ شروع دوره : 1 مهر ماه 97

محتوای دوره:
1.    اهمیت و جایگاه شغل فروشندگی در سازمان
2.    مهارت مشتری یابی
3.    برنامه ریزی فروش
4.    اصول و فنون مذاکره فروش
5.    غلبه بر اعتراضات مشتری و موانع فروش
6.    مهارت قطعی کردن فروش
7.    مهارت حفظ و نگهداری مشتری
 
•    مدت دوره:  18 ساعت (۵ جلسه ۳/۵ ساعته )

•    مدرس دوره: آقای بابک مروانی
•    گواهينامه دوره: به کارآموزان، گواهینامه آموزشگاه بازارسازان تقدیم خواهد شد.


•    منبع آموزشی:
    کتاب مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران / مولف: پرویز درگی / انتشارات بازاریابی
    کتاب فروش، تکنیکها و کاربردها/ ریچارد هوبارت بوسکرک/ ترجمه: بابک مروانی / انتشارات یکان

•    شرایط ثبت نام:
    شهریه:   3.000.000 ریال ( سیصد هزار تومان)

    (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان

اصول و فنون مذاکره حرفه ای و زبان بدن

اصول و فنون مذاکره حرفه ای و زبان بدن

مدرس دوره: دکتر محمدحسین غوثی 

مخاطبان دوره: مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران و کارشناسان امور قرادادها و توسعه کسب و کار، مدیران و کارشناسان تامین و تدارکات داخلی و خارجی

مدت زمان دوره : 32 ساعت
روز برگزاری : سه شنبه ها (16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 18 آذر ماه 97


•    محتوای دوره:
 
1)    انواع مدلهای مذاکره و شرح مبانی هر یک (مدلهای شوپنهاور، کراس و هاروارد)
2)    اصول مذاکرات حرفه ای مبتنی بر مدل هاروارد
3)    اصول مذاکرات رسمی و غیر رسمی
4)    مذاکره کنندگان، مدل های رفتاری و نقشهای ایشان
5)    دامها و حیله های مذاکره و راه های مقابله با آن (70 ترفند)
6)    آداب مذاکرات حرفه ای
7)    مهارت تنفس، تفسیر چهره، کنترل چهره، استفاده از برون فکنی عواطف چهره
8)    چکه های آوایی، آنالیز case های مختلف و تفسیر اشارات و حرکات بدن
9)    تفسیر اشارات و حرکات بدن بر مبنای فیزیولوژی، سناریو نویسی و هیجانات تلفیقی
10)    جلسه آخر: مورد کاوی، بررسی تجارب و مسائل کارآموزان در قالب مباحث گروهی
همراه با کارگاه های عملی و فیلم های تحلیلی

•    مدت دوره:  32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)


•    مدرس دوره: دکتر محمدحسین غوثی 

•    منبع آموزشی:
    جزوه مدرس
    کتاب اصول، فنون و هنر مذاکره (با نگرش بازار ایران)، محمدحسین غوثی و پرویز درگی، انتشارات بازاریابی، 1392 (چاپ چهارم)


•    شرایط ثبت نام:
    شهريه دوره: 6.600.000 ریال (ششصد و شصت هزار تومان)

       (شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)
    ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از ده نفر، نفر یازدهم رایگان

 



کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی (با نگرش بازار ایران)

 مدرس: دکتر رضا اکبری اصل
 مخاطبان: مدیران بازاریابی، فروش و کارشناسان فروش و فارغ التحصیلان رشته های مختلف بازاریابی

مدت زمان دوره : 8 ساعت (۲ جلسه ای)
روز برگزاری : چهارشنبه ها(16 الی 20)
تاریخ شروع دوره : 7 شهریور ماه 97

 •    محتوای  کارگاه 

     نقش صدا و لحن در فروشندگی تلفنی
     مروری بر مفاهیم پایه ای بازاریابی و فروش و رفتار مشتریان
     تعریف بازاریابی و فروش تلفنی
     نحوه ورود اطلاعات و فریز کردن ذهن مشتری
     عوامل اثر گذار بر روی مذاکره با مشتریان از طریق تلفن
     قوانین طلایی در فروش تلفنی
     مقدم ای بر ارتباطات اولیه با مخاطبان
     الاکلنگ مذاکره تلفنی
     مقدمه ای بر شناسایی تیپ های شخصیتی و هوش هیجانی
     قوانین ارتباطات مؤثر در فروشندگی تلفنی
     نحوه بستن عملیات فروش تلفنی
     نتیجه گیری
   
 •    محتوای آموزش عملی
   تجزیه و تحلیل صدا های ضبط شده از تیم حاضر در کارگاه


•    مدت کارگاه : 8 ساعت (4 ساعت آموزش نظری و 4 ساعت آموزش عملی)

•    مدرس: دکتر رضا اکبری اصل

•    منبع آموزشی: بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران / مولف: پرویز درگی/انتشارات بازاریابی

•    شرایط ثبت نام:
     شهريه دوره: 165.000تومان (صد و شصت و پنج هزار تومان )

     شامل هزینه حضور در جلسات آموزشی + پذیرایی+ صدور گواهینامه)

     ثبت نام گروهي، شامل تخفيف مي باشد: 3 تا 5 نفر: 5%  و  بيش از 6 نفر: 10%- بیشتر از 10 نفر، نفر یازدهم رایگان

 

 

 برای ثبت نام آنلاین کلیک کنید.

سامانه آموزش آنلاین بازاریاد