دکتر فرزاد مقدم » آموزشگاه بازارسازان | مرکز آموزش مهارت های بازاریابی و فروش
  • برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام
هیئت علمی




دکتر فرزاد مقدم


دیپلم ریاضی فیزیک از دبیرستان ایران – سوئیس /تهران

 کارشناسی مهندسی کامپیوتر گرایش سخت افزار ، دانشگاه علم و صنعت / تهران

کارشناسی ارشد تبلیغات بازرگانی از دانشگاه صدا و سیما / تهران

 Post MBA ,MBA(معادل دکترای حرفه ای) " مدیریت برند" از آنادولو ترکیه‬

دانشجوی دکترای تخصصی(PhD Candidate)   در رشته مدیریت گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ

و همچنین دکترای حرفه‫ای ( DBA ) مدیریت کسب و کار  از دانشگاه تهران ‬‬‬‬‬‬‬

 

فعالیتهای علمی و پژوهشی :

ترجمه ها:1. تبلیغات خلاق (چاپ اول: 1385 ) تاچاپ هفتم 2.  بازاریابی در گردشگری (سایمون هادسن)، فرزاد مقدم

3.  نخبگان در بازاریابی  4. برنامه ریزی رسانه های تبلیغاتی (هر دو مورد 3و4 با همکاری دکتر احمد روستا)

تالیفات  1. تبلیغات شگفت انگیز (10 مطالعه موردی در برندسازی گردشگری) ، چاپ 1388

2 . کتاب برندسازی در هفت گام -  انتشارات سیته - چاپ در آذر95

ارائه مقالات گوناگون در نشریات تخصصی بازاریابی، برندینگ و تبلیغات در ایران و ترکیه

دبیر علمی و سخنران اولین سمینار بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما 1387 تهران

دبیر علمی و سخنران اولین و دومین سمینار مدیریت برند در گردشگری 1390 و 1389

سخنران برتر سمینار مدیریت استراتژیک برند (شیراز)، سال 1395

سخنران برگزیده سمینار مدیریت استراتژیک برند در گردشگری (مشهد)، 1391

سخنران برگزیده سمینار خلاقیت در ساخت برندهای گردشگری (تهران)، 1391

سخنران برگزیده سمینار مدیریت برند در گردشگری (شیراز)، 91 و 90 

سخنران برگزیده کنفرانس بین المللی مهندسی تبلیغات در  نهران، 1389

سخنران برگزیده سمینار طراحی برند شهری شیراز (1392)

سخنران برگزیده سمینار همایش خلاقیت در رسانه / شیراز (1392)

سخنرانی و تدریس در سمینارها و کارگاه های آموزشی متعدد ، حدود 90 کارگاه و سمینار یکروزه در موضوع تبلیغات و استراتژیهای ساخت برند  از سال 89 تا کنون  (آخرین سمینار : تبلیغات دیجیتال برج میلاد سال 94)

کارشناس و مهمان برنامه های متعدد در رادیو و تلویزیون در موضوع تبلیغات و برندسازی، شبکه 4، 5 ، شبکه بازار، رادیو اقتصاد و رادیو تهران

تدوین و تدریس دوره مدیریت برند در TMBA  ، مدرسه تبلیغات استانبول، مرکز پژوهشهای بازرگانی، مدرسه حرفه‫ای تبلیغات متعلق به انجمن صنفی شرکتهای تبلیغاتی‬‬‬‬

تدریس دوره های مدیریت برند برای دانشجویان MBA , DBA  در دانشگاه تهران، دانشگاه مازندران، دانشکده کسب و کار مجتمع فنی تهران

استاد نمونه بازاریابی گردشگری، برگزیده از سوی سازمان گردشگری و  انجمن راهنمایان تهران 1389

انتخاب به عنوان استاد برتر رشته تبلیغات، از سوی دانشگاه جامع علمی و کاربردی تهران در دو سال 91 و 92 

انتخاب به عنوان استاد نمونه از سوی دانشجویان دوره های MBA  ، ترکیه سال 90 ، و در ایران سالهای پیاپی 

مدرس دوره های مدیریت برند، برند رهبری، کمپین نویسی تبلیغاتی و مدیا پلن در شرکت‫های رایتل، همراه اول، ایران‫خودرو  و بسیاری از سازمان های دیگر‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

تدوین و تدریس روش جدید مدیریت جامع برند، کمپین نویسی (با روش 8 ام) با استفاده از اصل آناکارنینا و همچنین دوره طراحی مدیاپلن برای اولین بار در ایران در آموزشگاههای مختلف 

 

فعالیتهای تجاری:

ترکیه (از 2000 تا 2009)

مدیر بازاریابی و تبلیغات شرکتهای ژارو و سندباد در ترکیه سالهای 2000 تا  2005، 

فعالیت در آژانس تبلیغاتی و برندسازی دتای و آلفا در ترکیه 2006 تا 2009

طراحی پروژه برندسازی برای شرکتهای زیر در ترکیه و لانچ آنها در دو سال پیاپی:

هواپیمائی اطلس جت، بیوتکس، تولیپا ، فرنچ هوم ، سایت بازار، آلاچاتی، اینوکسان و ...

 

ایران

طراح برنامه برندسازی و تبلیغات اولین هلدینگ گردشگری ایران، مارکوپولو 1387تا 1388

ری برندینگ مارکوپولو 94-95

طراحی  برند برای برنامه های تلویزیونی و نویسنده شعار تبلیغاتی "در شهر"  (پروژه : با ما در شهر بمانید)،  "سفرگرد"  و "پنگان" برای صدا و سیما 88 تا 89

عضو هیئت طراحان کامپین تبلیغاتی بانک گردشگری، مرحله تولد سال 89و 90

استراتژیست برند و طراح جوهره برند در مرحله تولد برند + انتخاب نام برند رایتل 1389-90

طراح و کپی رایتر برنامه برندسازی پروژه مگاپارس، پروژه جام شریعتی در تهران، سال 92 و 93

طراح برنامه برندسازی، توسعه بازار پروژه های شرکت پدیدآوران 92 تا 94  و طراحی برندهای متعددی در زمینه شاپینگ مال در شهرهای تهران و مشهد 

طراحی و اجرای موفق  برنامه های تبلیغات و برندسازی در صنایع غذائی رشد ،از  سال 93 تا کنون

مشاور ارشد مدیر عامل شرکت معظم آنتالیا دایرکت توریزم در ترکیه از سال 90 تا کنون

ناظر و عضو کمیته "ساخت برند گردشگری ایران"  و برند شهر کرج  در سالهای اخیر

طراحی برند نوشیدنی بناوان برای شرکت اتریشی بنیاکو، زعفران زرنیان، مشاور شرکت پالادین (از پرتغال) برای طراحی برند جدید سس در مواد غذایی، مخصوص بازارهای خاورمیانه، طراحی برندهای مختلف برای شرکتهای اروپایی در حوزه قهوه و نوشیدنی (برای بازارهای MENA) ، 

و  طراحی پروژه های بسیاری در برندسازی ( در ایران و ترکیه (بالغ بر 84  پروژه برندسازی

 

در فعالیتهای تجاری، تنها مواردی ذکر شده که مدت زمانی بیش از دو سال را در برگرفته اند و بسیاری از مشاوره‫های بازاریابی، حل مشکلات فروش، طراحی برند، طراحی گایدلاین و کمپینهای تبلیغاتی که دوره همکاری با آنها کوتاه بوده، به علت کثرت پروژه‫ها از ذکر نامشان خودداری شده است و تنها پروژه های بلند مدت (با زمان بیش از دو سال) در رزومه آمده است.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬