دکتر شادی گلچین فر » آموزشگاه بازارسازان | مرکز آموزش مهارت های بازاریابی و فروش
  • برای ثبت نام کلیک کنید
تکمیل ثبت نام
هیئت علمی




دکتر شادی گلچین فر


سوابق تحصیلی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دکتری مدیریت رسانه -دانشگاه تهران

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی- دانشگاه تهران

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->کارشناسی مدیریت بیمه- دانشگاه تهران

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->فارغ التحصیل دوره عالی مشاوره مدیریت -سازمان مدیریت صنعتی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره نگرش اقتصادی - اجتماعی به مدیریت-موسسه ISEOR فرانسه

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره تربيت مدرس مديريت تكنولوژي(يونيدو و سازمان مديريت صنعتي)

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مديريت استراتژيك (سازمان مديريت صنعتي)

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مدیریت استراتژیک بازاریابی (آموزشگاه بازارسازان)

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره بازاريابي خدمات (سازمان نوسازي صنايع ايران)

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مميزي بازاريابي (سازمان نوسازي صنايع ايران)

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره های تکدرس طی شده در دانشگاه های خارج از ایران

 

سوابق آموزشی

تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراكز آموزش عالی متعدد از جمله دانشگاه تهران،دانشگاه سوره سازمان مدیریت صنعتی، دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، موسسه آموزش عالی آزاد بهار، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، اتاق ایران و آلمان، موسسه TMBA،  موسسه مشاوران، آموزشگاه بازارسازان  و ...

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره روش تحقیق

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مدیریت رسانه

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره استراتژیهای بازاریابی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره اصول و مبانی تدوین طرح كسب و كار (Business Plan)

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره ارتباطات یكپارچه بازاریابی (IMC)

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مدیریت برند

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مسائل جاری بازاریابی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره بازاریابی صنعتی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مهارتهای عمومی بازاریابی و فروش

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره طراحی مدل کسب و کار

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره فروش اینترنتی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره تحقیقات بازاریابی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مدیریت ترویج

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره مدیریت ارتباطات

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره بازاریابی اینترنتی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره رفتار مصرف کنندگان آنلاین

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->دوره STP

 

برگزاری كارگاه‌های آموزشی متعدد در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات برای موسسات متعدد دولتی و خصوصی از جمله:

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->شركت سرمایه گذاری مسكن

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->شرکت پخش رازی

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->بانك سامان

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->شركت خدمات موبایل رهنما (beep)

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->فولاد مبارکه

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->پولاد كاوه

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->پارسیان چوب

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->همراه اول

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->آسا گلد

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->شرکت آب و هوا

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->گروه پاترون

<!--[if !supportLists]-->·         <!--[endif]-->و ...

 

سخنرانی در كنفرانسها وهمایشها

·سومین كنفرانس بین المللی مدیریت (مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهكارها) {تهران، سالن اجلاس سران}

دومین كنفرانس بین‌المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات (مقاله مدل كسب و كار الكترونیك برای بازار مشاوره مدیریت ایران) {تهران، هتل المپیك}

اولین كنفرانس ملی مدیریت صنعتی (كارگاه روشهای افزایش فروش با رویكرد تبلیغات) {تهران، آمفی تئاتر روزنامه اطلاعات}

اولین گردهمایی سراسری مدیران كشور: بازانگاری مدیریت (مقاله استراتژی‌های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن اجلاس سران}

اولین سمینار بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی (كارگاه مدیریت تبلیغات اینترنتی) {تهران، دانشكده صدا و سیما}

سامانه آموزش آنلاین بازاریاد